|

روز شلوغِ اختتامیه سومین رویداد استارتاپی محصولات ایمنی و آتش نشانی؛

نتایج مشخص شد

اختتامیه سومین رویداد استارتاپی طراحی محصولات ایمنی و آتش نشانی، در تاریخ 18 اردیبهشت ماه 1403 از ساعت 14 الی 17 توسط مجموعه آریاکوپلینگ در محل سازمان آتش نشانی تهران، با حضور داوارن، شرکت کنندگان، برگزیدگان و جمع کثیری از حاضرین برگزار شد.

نتایج مشخص شد

 در این رویداد، در ابتدا افراد مهمی به ایراد سخنرانی پرداختند که از آن جمله می­توان به صحبت­های امیدبخش مهندس سپهر صالحی تجریشی، مدیرعامل مجموعه آریاکوپلینگ اشاره کرد. وی ضمن دعوت از سایر تولید کنندگان به توجه و حمایت از ایده­های نوین، نقطه نظراتی را در خصوص ماهیت رویداد و لزوم تقویت آن ارائه داد. همچنین در خلال صحبت­های دیگر، این نوید به طراحان و ایده­پردازان داده شد که موضوع رویداد استارتاپی چهارم در حوزه ایمنی و آتش نشانی نیز در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

در جریان این رویداد تخصصی که با هدف بومی سازی محصولات ایمنی و آتش نشانی، توجه به پتانسیل­های داخلی و به کارگیری آن در تولید داخلی محصولات و رسیدن به خودکفایی در این حوزه­ها برگزار شد، شرحی از مراحل مختلف این رویداد در قالب فیلم و تصویر برای حاضرین نمایش داده شد. سپس صاحبان سه ایده برتر به تشریح طرح­­های خود برای حاضرین پرداختند و توضیحاتی را در خصوص جزئیات مختلف آن ارائه دادند. در بخش­های دیگر برنامه، ضمن تقدیر از شرکت کنندگان، به صورت ویژه، داوارن رویداد نیز از سوی مجموعه آریاکوپلینگ مورد تقدیر قرار گرفتند، سپس افراد برگزیده معرفی شدند و جوایز نفیسی نیز از طرف آریاکوپلینگ به نفرات اول تا سوم این رویداد اهدا شد.

بدین وسیله، پس از 3 مرحله بررسی دقیق آثار و جمع بندی نظرات داوران، نتایجی به این شرح حاصل شد؛ منصور مهدی­زاده با ارائه طرح " طراحی و تولید پمپ از نوع End Suction مطابق با الزامات NFPA20" موفق به کسب رتبه اول رویداد استارتاپی شد. مقام دوم این رویداد را حمزه جوادی با طرح " طراحی فوم اطفا حریق مایعات قابل اشتعال (فوم سبز)" از آن خود کرد و محسن برزی نیز با ارائه طرحی با عنوان " طراحی و تولید آشکار ساز شعله" رتبه سوم را کسب کرد.

یکی از نکات مهم این رویداد استارتاپی، حضور پر رنگ و تاثیرگذار مجموعه­ تولیدی آریاکوپلینگ به عنوان یکی از برگزار کنندگان بود. آریاکوپلینگ به عنوان طراح و تولید کننده تجهیزات اطفای حریق، 50 سال است که در این حوزه در حال فعالیت می­باشد. این شرکت با بهره­گیری از جدیدترین و به­روزترین امکانات در خطوط تولیدی خود، محصولاتی را ارائه می­کند که نیاز بخش­های شهری و صنعتی کشور به تجهیزات اطفا حریق را برآورده می­کند. تنوع از جمله ویژگی‌های مهم محصولات این مجموعه می‌باشد؛ به گونه‌ای که بالغ بر 350 محصول مختلف در سبد محصولات این مجموعه بزرگ وجود دارد.

گفتنی است آریاکوپلینگ در طراحی محصولات نوین هم پیشتاز بوده و برخی از تجهیزات تولید شده توسط این شرکت، راه حل­هایی هستند که برای نخستین بار در صنعت ایمنی و آتش نشانی ایران مورد بهره­برداری قرار گرفته است. آریاکوپلینگ به عنوان مجموعه­ای که همواره حامی چنین رویدادهایی بوده است، در جریان سومین رویداد استارتاپی طراحی محصولات ایمنی و آتش نشانیتشآ نیز با برعهده گرفتن نقش حمایتی خود، ضمن حضور در تمامی مراحل، تاکید خود را بر استفاده از ایده­ها و طرح­های نوین و به کار گرفتن در تولید داخلی محصولات و ارتقاء سطح تجهیزات حوزه ایمنی و حریق، به خوبی نشان داده است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها