|

خبر جدید از مالک فراری کوروش کمپانی؛ «امیرحسین شریفیان» آزادانه در دبی مشغول خوش‌گذرانی است!/ عکس و ویدئو

تصاویری جدید از «امیرحسین شریفیان»، مالک کوروش کمپانی منتشر شده که واکنش‌های فراوانی را به همراه داشته است.

خبر جدید از مالک فراری کوروش کمپانی؛ «امیرحسین شریفیان» آزادانه در دبی مشغول خوش‌گذرانی است!/ عکس و ویدئو

به گزارش شبکه شرق، یک وکیل دادگستری از آخرین وضعیت مالک کوروش کمپانی خبر داد.

تصاویری از «امیرحسین شریفیان»، مالک کوروش کمپانی منتشر شده است که نشان می‌دهد او پس از متواری شدن، به دبی رفته و به خوش‌گذرانی مشغول است.

«علی مجتهدزاده» وکیل دادگستری، در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «در سفر به دبی و در کمال شگفتی متوجه شدم مالک کوروش کمپانی، آزادانه در امارات با اموال به یغما برده شده ملت در حال خوش‌گذرانی است!! قابل توجه مقامات محترم امنیتی و قضایی.»

امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی

در ادامه، تصاویری از او در دبی در استخر منتشر شده است. بخش قابل بازنشر این تصاویر را می‌بینید.

امیرحسین شریفیان، مالک کوروش کمپانی کیست؟

امیرحسین شریفیان، مالک مجموعه کوروش کمپانی، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چند هزار میلیارد تومانی کند.

مدتی است که نام «کوروش کمپانی» مجموعه‌ای که وعده آیفون ۲۰ میلیون تومانی داده بود بیشتر از قبل در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است.

ماجرا از این قرار است که پرونده کلاهبرداری برای «امیرحسین شریفیان» مالک اصلی مجموعه «کوروش کمپانی» تشکیل شده است و هم‌اکنون این فرد فراری است؛ البته اعلام شده است که «فرزین شریفیان» یعنی پدر امیرحسین شریفیان دستگیر شده است و اموال آن‌ها توقیف است.

امیرحسین شریفیان متولد ۱۳۷۵، مالک اصلی مجموعه کوروش کمپانی است که با ۱۸۰ روز غیبت اولیه اقدام به تکمیل دفترچه سربازی می‌کند و در تقسیم‌بندی‌ها، او سرباز نیروی زمینی ارتش می‌شود، اما از رفتن به سربازی خودداری کرده و از سال ۱۴۰۰ تا امروز سرباز فراری است!

در واقع سوال اصلی از نهاد‌های نظارتی بر روند ثبت شرکت‌ها این است که چگونه یک سرباز فراری (فردی که مرتکب تخلف شده است) می‌تواند یک شرکت تأسیس کند و به‌راحتی با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها بتواند سرمایه مردم را بالا بکشد؟!

بر اساس قانون ثبت شرکت‌ها، اگر فردی بخواهد مدیرعامل، عضو هیئت مدیره یا بازرس یک شرکت باشد باید حتماً کارت پایان خدمت داشته باشد، اما اگر به‌عنوان مثال این فرد (فردی که کارت پایان خدمت ندارد) بخواهد در مجموعه‌ای سهامدار باشد از نظر قانون مشکلی ندارد.

امیرحسین شریفیان؛ مالک کوروش کمپانی با انجام تبلیغات وسیع شهری و مجازی گسترده، اقدام به دریافت مبلغ ۲۰ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌فروش آیفون از ۲۰ هزار نفر کرده بود و قبل از تشکیل هر گونه پرونده قضایی اقدام به خروج غیرقانونی (به‌دلیل اینکه این فرد سرباز فراری بوده و پاسپورت نداشته) از کشور کرده و به کشور ترکیه فرار کرده است.

گفتنی است، مجموعه کوروش کمپانی پیش از این یک مرتبه به‌دلیل انجام جرم «کشف حجاب» همانند دیگر اصنافی که این جرم را مرتکب می‌شوند، پلمب شده بود.

امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها