|

ماجرای سخنرانی جنجالی و حمله مداح قمی به علی پروین و حسن روشن چیست؟/ فیلم

سخنان مداح قمی و حمله به علی پروین و حسن روشن خبرساز شده و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

ماجرای سخنرانی جنجالی و حمله مداح قمی به علی پروین و حسن روشن چیست؟/ فیلم

به گزارش شبکه شرق، ویدیویی از سخنرانی رئیس هیات خادم الشهداء قم در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدیو، حمله تندی به «علی پروین» و «حسن روشن» به دلیل اشاره به هایده و معین در برنامه تحویل سال نو صورت گرفته است.

علی پروین و حسن روشن، چند شب قبل در برنامه ویژه سال نو حضور پیدا کردند. مجری برنامه سال نو، میزبان علی پروین و حسن روشن میثاقی بود. در ادامه برنامه، مجری از علی پروین و حسن روشن نام خواننده محبوبشان را می‌پرسند. علی پروین و حسن روشن نام خواننده محبوب خود را بیان می‌کنند.

علی پروین و حسن روشن از دو خواننده غیرمجاز هایده و معین نام می‌برند که این صحبت جنجال زیادی در فضای مجازی گذاشت تا جایی که یک مداح از الفاظ زشت به این دو فرد بزرگ به کار می‌برد.

یک ویدیو از سخنرانی یدالله حسینی، رئیس هیئت خادم الشهداء قم در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدیو، حمله به علی پروین و حسن روشن به دلیل اشاره به هایده و معین در برنامه تحویل سال نو صورت گرفته است.

یدالله حسینی این دو اسطوره باشگاه پرسپولیس و استقلال را «آشغال کثافت» خطاب می‌کند و اظهار می‌کند که اگر در استودیو حضور داشت، می‌خواست گلوی محمدحسین میثاقی، مجری برنامه را بگیرد!

منبع: فرارو
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها