|

اطلاعیه قطعی آب

شهروندان از امروز به مدت هشت ساعت، با قطع آب و بعد از اتمام عملیات به مدت ۷۲ ساعت با افت فشار و قطع احتمالی آب مواجه می‌شوند.

اطلاعیه قطعی آب

به گزارش شبکه شرق، مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: به منظور افزایش کمیت و کیفیت آب شرب، شهر ساری از فردا صبح به مدت هشت تا ۷۲ ساعت با قطع و افت فشار آب مواجه می شود.

بهزاد برارزاده،مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: به منظور افزایش کیفیت و کمیت آب شرب و با اجرای عملیات اتصال خطوط ورودی تصفیه خانه آب سلیم بهرام به مخزن کرمانی و تعویض دو دستگاه شیرفلکه، مردم شهر ساری از امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲) به مدت هشت ساعت، با قطع آب و بعد از اتمام عملیات، به مدت ۷۲ ساعت، با افت فشار و قطعی احتمالی آب مواجه می‌شوند.

برارزاده گفت: دو دستگاه شیرفلکه ۶۰۰ میلی‌متری نیز با هدف کنترل و افزایش ظرفیت انتقال و ذخیره آب شرب این شهرستان تعویض می‌شود.

او افزود: در ادامه، نصب و اجرای پای‌پس‌های خط ورودی آب شرب جهت وارد مدار کردن اولیه مخزن جدید ساخت کرمانی، با اجرای لوله‌گذاری به قطر ۶۰۰ و ۹۰۰ میلی متر و نیز نصب شیرآلات با هدف افزایش ظرفیت ذخیره آب و رفع افت فشار مشترکین به ویژه مشترکین بخش جنوبی شهر انجام می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد: به همین دلیل مشترکین این شهر امروز «چهارشنبه، ۲۵ بهمن ماه» از صبح به مدت هشت ساعت با قطع آب مواجه می‌شوند که بعد از اتمام این اقدامات، طی ۷۲ ساعت با افت فشار و قطع احتمالی آب مواجه خواهیم بود.

برارزاده تاکید کرد: علاوه بر اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های جمعی و مجازی، برای تامین آب شرب مشترکین، ۶ دستگاه تانکر سیار در سطح شهر مستقر شدند که مشترکین می‌توانند برای درخواست تانکر به شماره‌های ۱۲۲ و ۳۳۳۶۷۴۰۲ تماس بگیرند.

مدیرعامل آبفا مازندران ادامه داد: ۱۱ حلقه چاه نیز برای جلوگیری از قطع کامل آب وارد مدار شد.

او با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای دفتر بحران و واکنش سریع و همچنین نیروهای فنی شهرستان و ستاد، رصد ایستگاه‌های پمپاژ موجود در شهر و شناسایی شیرآلات حساس جهت مدیریت در پهنه زون‌بندی و پهنه‌بندی شبکه توزیع افزود: همکاران ما تلاش می‌کنند مشترکین عزیز با مشکل چندانی مواجه نشوند.

مدیرعامل آبفای مازندران ضمن عذرخواهی از مشترکین شهر ساری بابت این امر گفت: از مردم انتظار داریم با مدیریت مصرف و پرهیز از مصارف غیر ضروری همکاران ما را در تأمین و برقراری مجدد جریان آب کمک کنند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها