۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ آذر
شماره‌های پیشین:
شماره ۲۹۶۱ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور
توضیح

در شماره روز یکشنبه روزنامه «شرق» بخشی از یک مصاحبه با عباس عراقچي، عضو ارشد تيم مذاکره‌کننده ايراني، در مذاکرات هسته‌اي منتشر شد با تیتر «برجام تصوير غلط از ايران را اصلاح کرد» در این مطلب منتشرشده به‌اشتباه منبع انجام این مصاحبه با آقای عراقچی که نشریه «مهر پارسه» بود، درج نشد. بدین‌وسیله از خوانندگان «شرق» بابت عدم درج منبع تولیدکننده این مطلب پوزش می‌خواهیم. 


دیدگاه‌ها(۰)