|

بهترین کولر آبی پشت بامی چه نوع کولری است؟

بهترین کولر آبی پشت بامی چه نوع کولری است؟

با نزدیک شدن به فصل گرما، تقاضا برای خرید کولر آبی پشت بامی افزایش پیدا می‌کند. ممکن است خود شما هم به یک کولر خوب برای خنک کردن منزل یا محل کار خود نیاز داشته باشید. از‌آن‌جایی‌که کیفیت این محصول تأثیر زیادی روی طول عمر آن و همچنین خنک نگه داشتن فضا دارد، در این مطلب، تصمیم داریم نکاتی در خصوص خرید و انتخاب بهترین کولرهای آبی پشت بامی به شما ارائه دهیم؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

نکات مهم برای انتخاب کولر آبی پشت بامی

درصورتی‌که قصد خرید و انتخاب یک کولر آبی خوب را دارید، لازم است به نکات خاصی توجه داشته باشید. در اینجا برخی از این نکات را به شما آموزش می‌دهیم تا خرید و انتخاب برایتان ساده‌تر شود و بتوانید محصولات باکیفیت را تشخیص دهید.

ابعاد کولر:

کولر شما باید ابعادی متناسب با مساحت پشت بام منزل یا محل کارتان داشته باشد. هرچقدر که ساختمانتان بزرگ‌تر باشد، به کولری با ابعاد و ظرفیت بیشتر هم نیاز خواهید داشت. یک کولر با ظرفیت پایین، توان خنک کردن چنین متراژی را ندارد و به موتور آن فشار وارد می‌شود.

برچسب انرژی:

مصرف انرژی یکی از مهم‌ترین معیارها در خرید کولرهای آبی برای پشت بام به ‌شمار می‌رود. درصورتی‌که شما کولر خود را روی پشت بام قرار دهید، به مرور زمان و بر اثر تابش اشعه فرابنفش خورشید، رنگ محصول از بین رفته و گرمای بیشتری جذب خواهد کرد؛ درنتیجه بازدهی کولر پایین آمده و مصرف انرژی آن افزایش پیدا می‌کند. با این اوصاف، بهتر است سروقت خرید کولرهایی بروید که هم رنگ بدنه مقاومی داشته باشند و هم برچسب انرژی آن‌ها در رده A باشد.

خدمات پس از فروش:

حتماً مطمئن شوید نماینده برند و فروشنده‌ای که از آن خرید می‌کنید، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی را به شما عرضه خواهند کرد. در این صورت نگران خراب شدن یا از کار افتادن کولر خود نخواهید بود.

قیمت کولر آبی:

بدون‌شک قیمت یک فاکتور مهم به‌شمار می‌رود، اما شما باید قبل از هرچیزی کیفیت محصول را در نظر بگیرید؛ درواقع شما می‌توانید چند مدل کولر باکیفیت را با هم مقایسه کرده و ارزان‌ترین آن‌ها را خریداری کنید.

کولر آبی پشت بامی

بهترین برندهای کولر آبی

برای خرید بهترین انواع کولرهای آبی، لازم است که برندهای مطرح و قابل ‌اعتماد در این زمینه را بشناسید. ما در اینجا برخی از برندهای برتر تولیدکننده این محصول که عملکرد خوبی داشته و محصولاتی با قیمت منصفانه عرضه می‌کنند را به شما معرفی خواهیم کرد.

کولر آبی آبسال

آبسال یک برند ایرانی معتبر در زمینه تولید انواع لوازم ‌خانگی است که از سال 1334 تاکنون، در این زمینه فعالیت دارد. نتیجه سال‌ها فعالیت و تولید محصولات باکیفیت توسط این برند باعث‌شده در‌حال‌حاضر جزو محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی باشد. کولرهای آبسال از فروش بالایی برخوردارند و همواره جزو اولین انتخاب‌های افراد برای خرید کولر پشت بامی به‌شمار می‌روند. کولرهای آبی این برند با ظرفیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. شما می‌توانید کولرهای متنوع این برند را، متناسب با مصارف خانگی، اداری یا تجاری خریداری کنید.

کولر آبی آزمایش

اگر قیمت کولر آبی برایتان مهم است و نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، اما به هیچ عنوان قصد ندارید کیفیت محصول را هم از دست دهید، کولر آبی آزمایش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برند سال‌های زیادی است که در حوزه تولید و فروش انواع کولرهای آبی فعالیت دارد و امتحان خود را پس داده است؛ از‌همین‌رو، با خیال راحت می‌توانید یکی از مدل‌های آن را برای کاربردهای مورد نیاز خود خریداری کنید. کولرهای این برند باعث صرفه‌جویی در مصرف برق هم خواهند شد و از این طریق، هزینه‌هایتان به طرز قابل‌‌ توجهی کمتر می‌شود.

کولر آبی انرژی

از دیگر تولیدکنندگان وسایل سرمایشی خوش‌نام در کشور، می‌توان برند انرژی را نام برد. وسایل سرمایشی این برند در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و به محصولات پرفروش بازار تبدیل شده‌اند. شما می‌توانید انواع مختلفی از کولر آبی انرژی را بسته به کاربرد مورد انتظار خود خریداری کرده و از قدرت آن لذت ببرید.

کولر آبی برفاب

یکی دیگر از برندهای مطرحی که می‌توانید برای خرید کولر پشت بامی به سراغ آن بروید، برند برفاب نام دارد. این برند از سال 1369 تاکنون در زمینه تولید کولر و دیگر لوازم خانگی فعالیت دارد و محصولاتی بادوام و باکیفیت را روانه بازار می‌کند. در صورت خرید کولر آبی برفاب، می‌توانید از راندمان خنک‌کنندگی بالا و قدرت موتور بی‌نظیر آن بهره ببرید و تا سال‌های طولانی از این محصول استفاده کنید.

کولر آبی سپهر الکتریک

یکی دیگر از برندهای ایرانی محبوب و پرطرفدار در زمینه لوازم خانگی، سپهر الکتریک نام دارد که در سال 1354 تأسیس شده‌است. کولرهای آبی این برند هم به دلیل قدرت موتور بالا و دوام و طول عمر عالی، توانسته‌اند در دل مردم جا باز کرده و در لیست بهترین کولرها قرار بگیرند. شما می‌توانید کولر آبی سپهر الکتریک را با ظرفیت‌هایی از دو هزار تا 7 هزار، بسته به نیازتان خریداری کرده و روی پشت بام نصب کنید.

کولر آبی لورچ

لورچ یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان انواع کولرهای آبی و پشت بامی به‌شمار می‌رود و هنوز هم باقدرت به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد. برای تولید محصولات این کمپانی از نیروهای متخصص و ماهری کمک گرفته می‌شود و تمام محصولات با بهترین متریال ساخته شده‌اند. با این اوصاف می‌توان کولر آبی لورچ را جزو بادوام‌ترین و قدرتمندترین محصولات برای نصب روی پشت بام و استفاده از آن، نام برد.

کولر آبی مارک خوب

خرید بهترین کولرهای آبی از ایمالز

در این مطلب سعی کردیم نکاتی در خصوص خرید کولر آبی بیان کنیم و برخی از بهترین برندهای تولیدکننده این محصول را هم به شما معرفی کردیم. برای خرید مدل‌های محبوب و پرفروش این محصول از برندهای نام‌برده، می‌توانید از طریق موتور جستجوی کالای ایمالز اقدام کنید. این جستجوگر کالای پرقدرت، شما را به بهترین و معتبرترین فروشندگان کولرهای آبی متصل می‌کند و به شما امکان می‌دهد در بین محصولات مختلف به جستجو و مقایسه بپردازید تا در نهایت، بهترین گزینه ممکن را برحسب نیازتان خریداری کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها