|

بهترین مانیتور برای ترید

بهترین مانیتور برای تریدینگ را ممکن است از بین مدل‌هایی نظیر Dell UltraSharp U 2722D 27، LG UltraGear 27GL83A-B، Dell S3422DWG 34، Samsung 49 Odyssey OLED G95SC و ... است. در ادامه در رابطه با نحوه انتخاب و خرید یک مانیتور خوب برای ترید آشنا می شویم.

بهترین مانیتور برای ترید

آشنایی با اصول مانیتور ترید

مانیتورهای تریدینگ، ابزاری ضروری برای تریدرها هستند و اطلاعات بصری موردنیاز را برای تصمیم‌گیری آگاهانه در دنیای پرشتاب معاملات در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. هنگام انتخاب یک مانیتور معاملاتی، چندین فاکتور برای اطمینان از خرید مانیتور مناسبی که نیازهای خاص شما را برآورده می‌کند، باید درنظر بگیرید. فاکتورهایی که باید هنگام انتخاب بهترین مانیتور برای ترید درنظر گرفته شود، عبارتند از:

اندازه و وضوح صفحه نمایش

اندازه و وضوح مانیتور معاملاتی شما، نقش مهمی در تجربه معاملاتی شما دارد. یک صفحه نمایش بزرگ‌تر، به شما امکان می‌دهد که چندین نمودار، داده و نشانگر را به‌طور همزمان ببینید؛ درحالی‌که وضوح بالاتر تصاویر واضح‌تر را تضمین می‌کند. مانیتوری با حداقل صفحه نمایش 27 اینچی و وضوح QHD 2560 x 1440 یا بالاتر را برای کارایی معاملات بهینه درنظر بگیرید.

دقت رنگ

بازتولید دقیق رنگ در معاملات، حیاتی است؛ زیرا، به تریدرها اجازه می‌دهد تا با شناسایی روندها و تجزیه‌وتحلیل نمودارها، و الگوها را به‌طور موثر شناسایی کنند. به دنبال بهترین مانیتور برای ترید باشید که دقت رنگ مطلوبی ارائه می‌دهد؛ ترجیحا با درصد بالایی از پوشش رنگ sRGB یا Adobe RGB. این موضوع، تضمین می‌کند که رنگ‌های نمایش داده‌شده بر روی صفحه نمایش، دقیقا با رنگ‌های دنیای واقعی مطابقت دارند.

نرخ تازه‌ سازی

نرخ به‌روزرسانی یک مانیتور، تعیین می‌کند که صفحه نمایش چند بار در ثانیه می‌تواند محتوای خود را تازه‌سازی کند. نرخ تازه‌سازی بالاتر، تاری حرکت را کاهش می‌دهد و نرمی کلی حرکت روی صفحه را بالا می‌برد. تریدرها، اغلب از مانیتوری با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز یا بالاتر استفاده می‌کنند.

نکته مهم؛ اگر میخواهید لپ تاپ را به مانیتور متصل کنید مطمئن شوید که تنظیمات نمایشگر لپ تاپ و مانیتور به درستی تنظیم شده و رزولوشن و فرکانس فریم‌ها (مخصوصاً برای مانیتور هایی که نرخ تازه‌سازی بالایی دارند) بهینه باشد تا به بهترین کیفیت دست پیدا کنید.

طراحی ارگونومیک

ترید، اغلب شامل صرف ساعات طولانی جلوی مانیتور می‌شود. بنابراین، توجه به ارگونومی در انتخاب بهترین مانیتور برای ترید ضروری است. به‌دنبال مانیتوری باشید که پایه مانیتور قابل تنظیم ارتفاع، کج‌شدن و قابلیت‌های چرخشی را برای اطمینان از زوایای دید راحت ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، برای کاهش فشار چشم ناشی از انعکاس، مانیتورهایی با پوشش ضدتابش نور در نظر بگیرید.

آیا مانیتور عمودی بهترین مانیتور برای ترید است

معرفی بهترین مانیتور برای ترید

در این قسمت، برخی از بهترین مانیتورها برای تریدینگ معرفی شده‌اند:

Dell UltraSharp U 2722D 27

این مانیتور 27 اینچی، گزینه‌ای مطلوب برای تریدرها است. این مانیتور، تعادلی بین ویژگی‌ها، عملکرد و قیمت ارائه می‌دهد که آن را به انتخابی محبوب تبدیل می‌کند.

این مانیتور، با پوشش رنگی بالای 99% sRGB، بازتولید رنگ دقیق را برای تجزیه و تحلیل نمودارها و روند بازار تضمین می‌کند. علاوه‌بر این، دارای نرخ تازه‌سازی 75 هرتز است، که اگرچه بالاترین نرخ موجود نیست؛ اما هنوز هم توانایی رسیدگی به خواسته‌های اکثر فعالیت‌های معاملاتی را دارد.

زمان پاسخ 4 میلی‌ثانیه آن، تاری حرکت را به حداقل می‌رساند و به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا به تغییرات بازار واکنش سریع نشان دهند. این مانیتور، همچنین در مقایسه با سایر مانیتورهای هم‌رده خود، قیمت بسیار مناسبی دارد.

LG UltraGear 27GL83A-B

تریدرهایی که به‌دنبال بهترین مانیتور برای ترید با نرخ تازه‌سازی بالا هستند، باید این مانتیور را درنظر بگیرند. این مانیتور، با مشخصات چشمگیر خود برای پاسخگویی به نیاز تریدرهایی طراحی شده است که خواهان گرافیک عالی و حداقل تاری حرکت هستند.

این مانیتور، صفحه نمایش 27 اینچی دارد که رنگ‌های زنده و کیفیت تصویر ایده‌آلی ارائه می‌دهد. نرخ تازه‌سازی 144 هرتز آن، حرکت روان را تضمین می‌کند و برای معامله‌گرانی که نیاز به پیگیری دقیق شرایط بازار درحال تغییر دارند، ایده‌آل است.

زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه مانیتور، تاری حرکت را به حداقل می‌رساند. همچنین، این مانیتور، در مقایسه با سایر نمایشگرها با نرخ تازه‌سازی و عملکرد مشابه، قیمت رقابتی مناسبی دارد.

Dell S3422DWG 34

تریدرهایی که به‌دنبال نمایشگری فوق‌عریض هستند، ممکن است این مانیتور تریدینگ را گزینه مناسبی درنظر بگیرند. این مانیتور مقرون‌به‌صرفه، صفحه نمایش عریض و عملکرد مناسبی را برای تریدرهایی که به دنبال گسترش دید خود هستند، ارائه می‌دهد.

این مانیتور، دارای صفحه نمایش 34 اینچی منحنی فوق‌عریض با وضوح WQHD 3440 x 1440 است. نسبت تصویر فوق عریض، املاک و مستغلات صفحه را افزایش می‌دهد. مانیتور با پنل IPS خود، رنگ‌های دقیق و زوایای دید وسیع را ارائه می‌دهد. همچنین، دارای قیمت رقابتی در دسته مانیتورهای فوق‌عریض است.

Samsung 49 Odyssey OLED G95SC

این مانیتور، برای معامله‌گران با بودجه بالاتر و تمایل به کیفیت تصویر برتر، بهترین مانیتور برای ترید است که ارزش توجه زیادی دارد. این مانیتور، دارای یک صفحه نمایش بزرگ 49 اینچی OLED چهارگانه با وضوح بالا (DQHD) با رزولوشن 5120 در 1440 است. فناوری OLED بازتولید رنگ استثنایی، رنگ مشکی عمیق و نسبت کنتراست بی‌نهایت را ارائه می‌کند که نتیجه آن بی‌نظیر است. البته، به پیکره‌بندی کیس کامپیوتر ترید نیز توجه کنید.

این مانیتور، با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه، حداقل تاری را تضمین می‌کند. این مانیتور، با قیمت قابل‌توجهی عرضه می‌شود که البته با توجه به ویژگی‌های خود، سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای تریدرها است.

جمع‌بندی

بهترین مانیتور برای ترید، مانیتوری است که وضوح مطلوب، اندازه صفحه نمایش بزرگ و نرخ تازه‌سازی بالا را ارائه می‌دهد. معامله‌گران، می‌توانند با انتخاب مانیتوری که این معیارها را داشته باشد، تجربه معاملاتی خود را افزایش دهند و تصمیمات آگاهانه‌تری در بازار بگیرند.

  1. حداقل سایز مانیتور ترید چند است؟

مانیتوری با حداقل صفحه نمایش 27 اینچی و وضوحQHD 2560 x 1440

  1. چرا تریدرها از بک‌گراند سیاه استفاده می‌کنند؟

زیرا پس‌زمینه سیاه در محیط‌های کم‌نور یا تاریک برای چشم راحت‌تر است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها