|

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور/ کدام جاده یک‌طرفه و بسته شدند؟

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور اعلام شد.

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور/ کدام جاده یک‌طرفه و بسته شدند؟

به گزارش شبکه شرق، رئیس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از ادامه محدودیت یکطرفه بودن محور چالوس به سمت شمال برای امروز پنج‌شنبه (دوم فروردین ۱۴۰۳) خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور گفت: جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال همچنان یک‌طرفه است و تردد از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع است.

او افزود: در محورهای مواصلاتی استان های کردستان، گلستان و خراسان شمالی در حال حاضر شاهد بارش باران هستیم و در آزادراه تهران-شمال محدوده تونل های ۱۲، ۱۳، ۱۷ و پل زنگوله تا سیاه بیشه شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در محور هراز نیز در محدوده بائیجان و لاریجان شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. در محور قزوین-رشت نیز در محدوده رستم آباد و سراوان ترافیک نیمه سنگین مشاهده می‌شود.

ترافیک سنگین در جاده‌ها و آزادراه‌های تهران شمال و قزوین-رشت

طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال مسیر جنوب به شمال حد فاصل تونل ۱۲ تا ۱۳، تونل ۱۷ تا شهرستانک و البرز تا انتهای آزاد راه برقرار است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه‌های تهران-شمال و قزوین-رشت، محور‌های چالوس و هراز در دومین روز از نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال مسیر جنوب به شمال حد فاصل تونل ۱۲ تا ۱۳، تونل ۱۷ تا شهرستانک و البرز تا انتهای آزاد راه برقرار است.

همچنین محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، محوز هراز مسیر جنوب به شمال محدوده امام زاده هاشم و آزاد راه قزوین- رشت دارای ترافیک سنگین است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: در مسیر فیروزکوه رفت و برگشت ترافیک روان است.

بر این اساس، محور‌های شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

طبق این گزارش، باران در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، گلستان و خراسان رضوی می‌بارد.

جاده

آخرین وضعیت جاده‌‌ها و مسیرهای ارتباطی البرز و ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: سطح آزادراه فقط باند شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده گلشهر کمی پرحجم است.

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در رابطه با آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز عنوان کرد: از لحاظ سطح آزادراه فقط باند شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده گلشهر کمی پرحجم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه تردد در سایر محورهای استان عادی و روان است، خاطرنشان کرد: محور جدید هشتگرد به طالقان نیز همچنان مسدود است.

ترافیک نیمه سنگین در جاده‌‌ها و محورهای امام رضا هراز و آزادراه های قم وساوه

 ترافیک در محورهای امام رضا(ع)، هراز، جاده مخصوص کرج، قسمتهایی از محور فیروزکوه و آزادراه های قم وساوه نیمه سنگین است.

طبق آمار ترافیکی مرکز مدیریت راه‌های کشور در حال حاضر تردد در مسیر خروجی تهران به سوی مشهد مقدس در محور امام رضا (ع) در محدوده تهران- پاکدشت و نیز شریف آباد- ایوانکی نیمه سنگین است.

تردد در محور فیروزکوه در مسیر خروج از تهران در محدوده تهران- گیلاوند نیز نیمه سنگین است، اما در دیگر محدوده‌های این محور شاهد ترافیک عادی و روان هستیم.

ترافیک در جاده قدیم جاجرود و نیز آزادراه پردیس از محدوده شهر پردیس تا انتهای آزادراه و در ادامه محور هراز در محدوده استان تهران در طول مسیر خروجی از پایتخت به سمت شمال کشور نیمه سنگین است.

در طول مسیر رفت و برگشت جاده مخصوص کرج تردد نیمه سنگین خودروها را شاهد هستیم.

آزادراه تهران-ساوه به سمت ساوه نیز بعد از عوارضی نیمه سنگین است.

آزادراه تهران-قم در مسیر خروج از تهران در طول مسیر نیمه سنگین گزارش شده است، همچنین جاده قدیم قم از تهران تا حسن آباد نیز با تردد نیمه سنگین خودروها مواجه است.

مابقی راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان تهران ترافیک عادی و روان دارد.

جاده چالوس یک‌طرفه شد

رئیسمرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از ادامه محدودیت یکطرفه بودن محور چالوس به سمت شمال برای امروز پنج‌شنبه (دوم فروردین ۱۴۰۳) خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، رئیسمرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور گفت: جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال همچنان یکطرفه است و تردد از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع است.

جاده کندوان یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد و یکطرفه شدن این محور از محدوده بالای طویر خبر داد.

سرگرد محمد احمدی، فرمانده پلیس راه کندوان اظهار کرد: با توجه به افزایش بار ترافیکی در البرز، محور کندوان از دقایقی قبل یکطرفه شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان افزود: این محور از محدوده بالای طویر به سمت کرج و تهران مسدود و به سمت شمال یکطرفه شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان خواستار رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با توجه افزایش حجم بار ترافیکی از سوی کاربران جاده‌ای شد.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها