|

ماجرای خطرناک سرقت از موتورلانس و آمبولانس اورژانس چیست؟

جزئیات سرقت از موتورلانس و آمبولانس اورژانس در تهران اعلام شد.

ماجرای خطرناک سرقت از موتورلانس و آمبولانس اورژانس چیست؟

به گزارش شبکه شرق، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه سرقت از اورژانس تنها ضرر مالی ندارد، گفت: این موضوع می‌تواند جان افراد را به خطر بیندازد و حتی منجر به مرگ افراد شود. ضمن اینکه امکان فروش این تجهیزات نیز در بازار وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از وقوع دو فقره سرقت از تجهیزات اورژانس طی ساعات گذشته در دو نقطه از پایتخت خبر داد.

ابوالفضل ماهرخ در این‌باره گفت: شب گذشته و به دنبال درخواست کمک از سوی یکی از شهروندان در شمال تهران، موتورلانس اورژانس به محل اعزام شده و خدمات امدادی را به فرد مذکور ارائه کرد، پس از بازگشت این موتورلانس به پایگاه و درحالی که بنابود به ماموریتی دیگر اعزام شود، مشخص شد که کیف حامل تجهیزات اورژانسی و پزشکی از جعبه عقب موتورلانس سرقت شده است. در همین راستا نیز موتورلانسی دیگر از نزدیک‌ترین پایگاه جایگزین شد.

او ادامه داد: صبح امروز نیز تکنسین‌های اورژانس یکی از پایگاه‌های واقع در مرکز تهران در حال اعزام به ماموریت بودند که با باز بودن در آمبولانس مواجه شده و در بررسی‌های بیشتر متوجه شدند که دستگاه شوک از داخل آمبولانس سرقت شده است. متاسفانه این سرقت سبب شد تا آمبولانس مذکور تا تجهیز دوباره از چرخه عملیات خارج شود و مرکز ارتباطات اورژانس نیز از پایگاه همجوار آمبولانس دیگری را جایگزین کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین اضافه کرد: دستگاه شوک، یکی از اصلی‌ترین تجهیزات آمبولانس‌هاست که به وسیله آن افراد زیادی به زندگی بازگشته و از مرگ نجات یافته‌اند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه وقوع دو سرقت از اورژانس به فاصله چند ساعت از هم بی‌سابقه است، گفت: هر دوموضوع به پلیس اطلاع داده شده و رسیدگی به موضوع در دستورکار قراردارد. نماینده حقوقی اورژانس هم پیگیر این موضوع است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه سرقت از اورژانس تنها ضرر مالی ندارد، گفت: این موضوع می‌تواند جان افراد را به خطر بیندازد و حتی منجر به مرگ افراد شود. ضمن اینکه امکان فروش این تجهیزات نیز در بازار وجود ندارد.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها