|

آخرین اخبار از وضعیت راه‌ها و جاده‌های شمالی کشور/ تردد در این جاده‌ها محدود و ممنوع شد

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های شمال، وضعیت جاده چالوس، کندوان، آزادراه تهران شمال، و همچنین ممنوعیت تردد و محدودیت‌های ترافیکی جدید اعلام شد.

آخرین اخبار از وضعیت راه‌ها و جاده‌های شمالی کشور/ تردد در این جاده‌ها محدود و ممنوع شد

به گزارش شبکه شرق، مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری از بارش باران و برف در جاده‌های ۱۰ استان و ترافیک نیمه‌سنگین در جاده چالوس و ترافیک سنگین در هراز خبر داد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری، در زمان حاضر، در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پیست آبعلی تا امام‌زاده هاشم ترافیک سنگین و در محورهای فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) تردد وسایل نقلیه روان است.

در برخی محورهای استان کردستان و آذربایجان غربی برف و باران و در برخی محورهای استان اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی باران می‌بارد.

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال در مسیر شمال به جنوب یکطرفه می‌شود.

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

او افزود: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل شماره ۱۲ حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه برقرار است.

گفت: همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های پیست آبعلی، لاسم و آب اسک را شاهد هستیم. تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت مسیر (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

شیرانی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان اردبیل گزارش شده است.

جاده کندوان مسدود شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از انسداد محور کندوان مسیر جنوب به شمال به دلیل تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

سید محسن هاشمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از انسداد محور کندوان مسیر شمال به جنوب به علت تخلیه بار ترافیکی تا ساعت ۲۴ خبر داد و از رانندگان خواست برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران افزود: همچنین در حال حاضر در محور کندوان در محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه و محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده لاسم ترافیک سنگین و در دیگر محورهای تردد روان است. از نظر جوی نیز مداخله خاصی در راه‌های استان مشاهده نمی‌شود.

جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک‌طرفه شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری از یک‌طرفه‌ شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال و ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال (مسیر شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر، در آزادراه تهران-شمال (مسیر جنوب به شمال) محدوده تونل شماره 12 حدفاصل تونل شماره 17 تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه، محور هراز (مسیر جنوب به شمال) محدوده‌های پیست آبعلی، لاسم و آب‌اسک ترافیک سنگین و در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ رشت (مسیر رفت و برگشت) تردد خودروها روان است.

همچنین محورهای استان اردبیل دارای بارش باران است.

جاده

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها