|

دستگیری شرور مسلح و خطرناک محله شمیران نو

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران از زمین‌گیر شدن اراذل و اوباش مسلح و دستگیری شرور محله شمیران نو در تهران خبر داد.

دستگیری شرور مسلح و خطرناک محله شمیران نو

به گزارش شبکه شرق، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران از دستگیری شرور محله شمیران نو خبر داد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران با هشدار به مخلان نظم و امینت، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش برخورد قانونی می‌کند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران در ادامه گفت: در راستای برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و افراد شرور، ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، هویت اراذل و اوباشی را که در پی کری‌خوانی اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی، ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم، در محله «شمیران نو» کرده بود، مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران گفت: پس از شناسایی مخفیگاه جدید متهم، با هماهنگی قضایی، متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی دستگیر شد؛ در بررسی‌های بیشتر از او یک قبضه سلاح گرم و چهار فشنگ جنگی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم سابقه‌دار است و با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران در پایان با تاکید بر اینکه فعالیت و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود، تاکید کرد: افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری پلیس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها