|

تمام جاده‌ها قفل شد/ مسافران از سفر به شمال خودداری کنند

مسافرین شمال تا خلوت شدن جاده‌های شمالی از تردد به این جاده‌های خودداری کنند و تا آرام شدن وضعیت جوی ترافیک صبور باشند.

تمام جاده‌ها قفل شد/ مسافران از سفر به شمال خودداری کنند

به گزارش شبکه شرق، ترافیک در تمام محورهای کشور و شمالی، به‌خصوص در مسیر جاده چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران-شمال، حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه، دارای بار ترافیک سنگین است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور، تردد تمام وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سروردار و پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های تویر و مرزن آباد، آزادراه تهران-شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه، آزادراه تهران-پردیس محدوده ورودی آزادراه، محور تهران-رودهن محدوده جاجرود و محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های مشا و بایجان سنگین است.

بنا به این گزارش، محورهای فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گل اهک تا دماوند و محدوده‌های پل سفید و زیرآّب و آزادراه قزوین-رشت مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های تونل شیرین سو، تاریک رود و کومسار همچنان زیربار ترافیک سنگین است.

برهمین اساس مسافرین شمال تا خلوت شدن محورهای شمالی از تردد به این جاده‌های خودداری کنند و تا آرام شدن وضعیت جوی ترافیک صبور باشند.

تمام جاده‌های شمالی قفل شد

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تمامی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) با ترافیک سنگین مواجه است و با کندی حرکت روبرو هستیم و مسیر جنوب به شمال ابتدای محور هراز و فیروزکوه دارای پس زدگی ترافیک است.

سرهنگ ایرج کهریزی، رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به افزایش بار ترافیکی با شروع تعطیلات عید سعید فطر اظهار داشت: هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران از جنوب به شمال دارای ترافیک پرحجم سنگین و کم‌سابقه است؛ به طوری که از اتوبان شهید بابایی تهران به سمت محور هراز و فیروزکوه ترافیک آغاز شده است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: ترافیک در ورودی شهرهای پردیس، بومهن، رودهن، گیلاوند و فیروزکوه بسیار سنگین و تردد با کندی حرکت مواجه است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران تصریح کرد: ترافیک شدید امروز در تمامی محورهای شرق استان تهران کم‌سابقه بوده و همکاران پلیس راه و راهور در حالت آماده‌باش جهت تسهیل در رفت‌و‌آمد مسافران قرار گرفتند.

سرهنگ کهریزی یادآور شد: اعمال محدودیت تردد کامیون و کامیونت از روز گذشته در محورهای شرق استان تهران اعمال شده و در صورت نیاز محور هراز از جنوب به شمال یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پایان تاکید کرد: هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند؛ در صورت الزام بودن، سفر خود را مدیریت کنند و زمان رفت و برگشت سفر به روز ابتدا و انتهای تعطیلات موکول نکنند.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها