|

غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در فروردین ماه سال جاری ۱۱۸ نفر دچار غرق‌شدگی شده‌اند که از این تعداد ۶۴ نفر فوت کرده‌اند. عمده علت غرق‌شدگی به دلیل طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب بوده است.

غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین

به گزارش شبکه شرق، رییس اورژانس کشور از فوت ۶۴ نفر در حوادث مرتبط با غرق‌شدگی خبر داد.

جعفر میعادفر، رییس اورژانس کشور درباره آمار مربوط به حوادث غرق شدگی در کشور گفت: در فروردین ماه سال جاری در مجموع ۱۱۸ نفر در حوادث مرتبط با غرق شدگی دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۶۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به مقایسه آمار مرتبط با حوادث غرق شدگی در فروردین ماه امسال با مدت مشابه سال گذشته ادامه داد: این آمار در مقایسه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۲ درصدی داشته است.

رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: همچنین در این حوادث ۵۴ نفر مصدوم شده‌اند که آمار مصدومان ناشی از حوادث غرق‌شدگی نیز رشد ۵۹ درصدی در مقایسه با فروردین ماه سال ۱۴۰۲ را داشته است.

معیادفر تصریح کرد: استان فارس با ۱۱ مورد و استان اصفهان با هفت مورد دارای بیشترین موارد فوت به دلیل غرق‌شدگی در فروردین ماه امسال بودند. همچنین بیشترین موارد مصدومیت ناشی از غرق‌شدگی نیز در استان‌های بوشهر با ۱۵ مورد مصدوم و هرمزگان با ۸ مورد مصدوم است.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها