|

ماجرای جنجالی ضرب‌وشتم و کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس چیست؟/ ویدئو و عکس

فروردین ماه سال ۱۴۰۳، فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس»، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

ماجرای جنجالی ضرب‌وشتم و کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس چیست؟/ ویدئو و عکس

به گزارش شبکه شرق، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: «عامل ضرب و شتم شهروندان و کتک زدن مردم با زنجیر در یک اتوبوس شهری دستگیر شد.»

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: «فروردین ماه سال ۱۴۰۳، فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس»، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

بازسازی صحنه این درگیری ۹ اردیبهشت ماه، با حضور سردار عباسعلی، فرمانده انتظامی تهران در محل حادثه برگزار می‌شود.»

دستگیری عامل ضرب و شتم و کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی، مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس پایتخت امروز «یکشنبه، نهم اردیبهشت ماه»، در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد، تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

 رئیس پلیس پایتخت گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی، او را که به هنگام دستگیری با ماموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس

 

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها