|

خبر مهم پلیس راهور فراجا درباره نرخ جریمه رانندگی در ۱۴۰۳/ درصد افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی اعلام شد

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص تعیین نرخ جریمه رانندگی در سال ۱۴۰۳ و درصد افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی توضیحاتی ارائه کرد.

خبر مهم پلیس راهور فراجا درباره نرخ جریمه رانندگی در ۱۴۰۳/ درصد افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، به گفته رئیس پلیس راهور فراجا و بنابر اعلام و ابلاغ صورت‌گرفته، تخلفات جرایم رانندگی با در نظر گرفتن ماده «۲۸» قانون رسیدگی به تخلفات پلیس، افزایشی چهار تا پنج برابری خواهند داشت.

رئیس پلیس راهور فراجا با گلایه از اقدام غیرحرفه‌ای برخی رسانه‌ها درباره اخبار منتشرشده درباره مبالغ جریمه‌های رانندگی گفت: با در نظر گرفتن ماده «۲۸» قانون رسیدگی به تخلفات، جرایم رانندگی پلیس، افزایشی چهار تا پنج برابری خواهند داشت.

سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص خبر منتشرشده با این عنوان که مبالغ جرایم رانندگی ۵۰۰ برابر خواهند شد، گفت: این خبر کاملا اشتباه است و خبرگزاری منتشرکننده این خبر، بدون اطلاع دقیق از مبالغ افزایش جرایم رانندگی، اقدام به انتشار آن کرده است.

او در ادامه با توجه به اخبار صحیح منتشرشده در خصوص افزایش مبالغ جریمه در ایام نوروز افزود: بنابر اعلام و ابلاغ هیات دولت، تخلفات جرایم رانندگی با در نظر گرفتن ماده «۲۸» قانون رسیدگی به تخلفات پلیس، افزایشی چهار تا پنج برابری خواهند داشت؛ تنها تخلفی که افزایش هفت برابری دارد، رانندگی در مواقعی است که فرد مشروبات الکلی یا مواد مخدر مصرف کرده باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا در انتها، ضمن گلایه از بی دقتی و اقدام غیرحرفه‌ای این رسانه گفت: بنابر اهمیت و حساسیت اینگونه اخبار، موضوع طرح شکایت از طریق مراجع قضایی به دلیل تشویش اذهان عمومی اقدام خواهد شد.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها