|

جزئیات حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی

دادستان بندر امام خمینی(ره) اعلام کرد: حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است.

جزئیات حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی

به گزارش شبکه شرق، بر اثر سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله پتروشیمی رازی، دو نفر جان باخته و چهار نفر مجروح شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: علت حادثه سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی در دست بررسی است. 

محمدرضا جعفری‌اصل، دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۳ صبح روز جمعه (۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳)، حادثه‌ای در اسکله پتروشیمی رازی منجر به مرگ دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر از نیروهای تعمیرات شد که دو نفر از مصدومان به‌صورت سرپایی درمان شدند.

به نقل از دادگستری کل خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) افزود: مسئولان این پتروشیمی علت این حادثه را بر اثر شکستگی بوم و سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله شماره ۶ پتروشیمی رازی اعلام کردند.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: با حضور بازپرس دادسرا در محل حادثه، دستورات لازم قضایی جهت علت وقوع حادثه توسط کارشناس صادر و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.  

همچنین سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: صبح جمعه، بر اثر سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله پتروشیمی رازی، دو نفر جان باخته و چهار نفر مجروح شدند.

به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، یوسف ممتاز، سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی درخصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۰:۲۳ دقیقه صبح جمعه، بر اثر سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره ۶ در حال انجام تعمیرات بود، رخ داده است.

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد، ادامه داد: در این حادثه دو نفر جان باخته و چهار نفر از نیروهای تعمیرات این شرکت مصدوم شدند؛ دو نفر از مصدومان حادثه، به صورت سرپایی درمان و دو نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها