|

واکنش سخنگوی شورای نگهبان به دلایل ردصلاحیت حسن روحانی/ ویدئو

سخنگوی شورای نگهبان به گزارش‌ها درباره افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی واکنش نشان داد.

واکنش سخنگوی شورای نگهبان به دلایل ردصلاحیت حسن روحانی/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، عضو حقوقدان شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات اخیر حسن روحانی درباره دلایل ردصلاحیت خود تاکید کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است.

هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار شد، با اشاره به آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که در نهایت این طرح خلاف موازین شناخته نشد و مورد تایید قرار گرفت.

عضو حقوقدان شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات اخیر حسن روحانی درباره دلایل ردصلاحیت خود تاکید کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرف‌ها تازگی ندارد؛ ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند، سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند، حرف دیگری دارند.

سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی گفت: مواردی که به صورت مکتوب به حسن روحانی اعلام شده، موارد متعددی است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین مورد هم که توسط ایشان مطرح شده بعضا به صورت دقیق گفته نشده است.

 

 

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها