|

اولین تصاویر از دستگیری عوامل پشتیبان حملات تروریستی در راسک و چابهار/ عکس

عوامل پشتیبان غیرایرانی که زمینه حضور تروریست‌ها را برای انجام حملات تروریستی در راسک و چابهار و حمله به مقرهای نظامی و انتظامی در جنوب سیستان و بلوچستان فراهم کرده بودند

اولین تصاویر از دستگیری عوامل پشتیبان حملات تروریستی در راسک و چابهار/ عکس

به گزارش شبکه شرق، عناصر پشتیبان غیرایرانی که زمینه حضور تروریست‌ها را برای انجام حملات تروریستی در راسک و چابهار و حمله به مقرهای نظامی و انتظامی در جنوب سیستان و بلوچستان فراهم کرده بودند، دستگیر شدند. 

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: «دو عنصر پشتیبان غیرایرانی که زمینه حضور تروریست‌ها را برای انجام عملیات فراهم کرده بودند، توسط دستگاه امنیتی و اطلاعاتی دستگیر شدند. در میان ۱۰ شهید از نیروهای نظامی و انتظامی، چهار شهید بلوچ اهل سنت هستند.»

همچنین روابط‌عمومی نیروی زمینی سپاه نیز اعلام کرد: «۱۸ تروریست در حمله به مراکز نظامی راسک و چابهار کشته شدند.»

سرهنگ علیرضا دلیری، جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان نیز ساعتی پیش اعلام کرد: در پی حمله تروریستی گروهک ضدانقلاب به تعدادی از مقرهای انتظامی، مرزبانی و نیروهایمان در سپاه پاسداران، با اقدامات مدبرانه و تدبیر به موقع، با اقداماتی که از سوی همه دستگاه‌های متولی از جمله انتظامی، امنیتی و سپاه پاسداران انجام شد این حمله به پایان رسید. علی‌رغم اینکه تروریست‌ها در یکی از مناطق سطح شهر چابهار در یک ساختمان مردم را به گروگان گرفته بودند تروریست‌ها به درک واصل شدند و همه گروگان‌ها در سلامت کامل هستند و عملیات مشترک بین دستگاه‌های متولی با قاطعیت تمام شد.

حملات تروریستی در راسک و چابهار

حملات تروریستی در راسک و چابهار

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها