|

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

کسب رضایتمندی ۹۷ درصدی مسافران همدان

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان گفت: مسافران و روزه‌دارانی که به استان همدان سفر کردند اداره کل راهداری استان همدان توانست در بخش مسافری بالغ بر ۹۷ درصد رضایتمندی را کسب کند.

 کسب رضایتمندی ۹۷ درصدی مسافران همدان

 به گزارش شرق، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان، مهرداد آهکی ضمن بیان این خبر گفت: با عنایت به بررسی‌های میدانی و نظرسنجی‌های صورت گرفته از مسافران در طرح نوروزی و همچنین تعطیلات عید سعید فطر سال ۱۴۰۳ و همچنین نظرسنجی‌های صورت گرفته از سایر خدمات گیرندگان در بخش حمل‌و‌نقل برون شهری مسافر جاده‌ای از طریق رانندگان، مسافران و روزه‌دارانی که به استان همدان سفر کردند اداره کل راهداری استان همدان توانست در بخش مسافری بالغ بر ۹۷ درصد رضایتمندی را کسب کند.

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه این آمار ارزشمند در رضایتمندی مسافران جز با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در دو بخش راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای به دست نمی‌آمد، افزود: اقدامات بخش راهداری در این حوزه شامل نگهداری زیرساخت‌ها و راه‌ها می‌شود، جاده باید سالم، تمیز و ایمن باشد که این مسئله هم از حیث نگهداری و کیفیت آسفالت مهم است و هم از نظر تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی که مسافر بتوانند به راحتی طی طریق کند.

آهکی ادامه داد: همچنین این امر با تعامل خوب با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های مسافربری استان محقق شد. آهکی افزود: از طرفی رابطه تنگاتنگ ما با پلیس راهور و وظیفه ذاتی که ما به تنهایی یا به صورت مشترک با این نهاد بر عهده داریم باعث شده است که بیشترین خدمات‌رسانی در جاده ها و همچنین ضریب رضایتمندی ارزشمند بالغ بر ۹۷ درصد را داشته باشیم. گفتنی است تعداد کل ناوگان مسافری استان همدان بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه از انواع اتوبوس، مینی‌بوس و سواری است.

محمد سرگزی با بیان اینکه نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافران را به دیده منت می پذیریم، گفت: به دلیل اهمیت بالای موضوع و تکریم مسافر این اداره کل با هزینه خود برچسب‌هایی را تحت عنوان سامانه نظارت بر عملکرد راننده و ناوگان با پلاک انتظامی را چاپ و دو نسخه از آن را در اختیار تمامی شرکت‌ ها و ناوگان مسافری قرار داده است، همچنین به شهرستان ها ابلاغ شده است که این برچسب‌ها را به صورت رایگان چاپ و در اختیار شرکت ها و ناوگان خود قرار دهند.

سرگزی افزود: در این برچسب‌ها به اطلاع مسافران رسانده شده است که از چهار راه ارتباطی می توانند نظرات خود را به اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان انعکاس دهند. وی ادامه داد: عمده مسائل و مواردی که ممکن است مسافری بخواهد در مورد آن نظر، انتقاد، پیشنهاد و شکایتی را به ثبت برساند مربوط به توقف‌های طولانی غیرمجاز و یا لزوم توقف مناسب برای ادای فرایض دینی مانند توقف برای اقامه نماز و صرف افطاری و سحری می شود که البته این توقف‌ها معمولا به صورت منظم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این دو مورد، مسافران عزیز می‌توانند مشکلات جاده‌ای پیش آمده در مسیر را از طریق راه‌های ارتباطی به اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان منعکس کنند. معاون حمل‌و‌نقل اداره‌ کل راهداری و حمل‌‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان افزود: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ آماده ثبت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافران است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها