|

انتقام سخت وفایی از اسطوره اسنوکر دنیا/ فیلم و تصاویر

ملی پوش اسنوکر ایران در مسابقات جهانی، مقابل اسطوره اسنوکر دنیا و نفر اول جهان به یک پیروزی تاریخی دست پیدا کرد.

انتقام سخت وفایی از اسطوره اسنوکر دنیا/ فیلم و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، «حسین وفایی» ملی‌پوش اسنوکر ایران در مسابقات جهانی برابر نفر اول دنیا به یک پیروزی تاریخی دست پیدا کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

حسین وفایی که در مسابقات اسنوکر آزاد جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی چین حضور دارد، در مرحله یک شانزدهم نهایی این دوره از مسابقات به مصاف «رانی اوسالیوان» نفر اول اسنوکر حرفه‌ای جهان رفت و موفق شد، او را ۵ بر ۴ شکست دهد.

وفایی با صعود به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات باید به مصاف برنده «دینگ» از چین و «مورفی» از انگلستان خواهد برود.

حسین وفایی

ملی پوش اسنوکر ایران موفق شد «رونی اُ سالیوان» اسطوره و مرد شماره یک اسنوکر دنیا را شکست دهد و با این پیروزی به جمع هشت بازیکن برتر مسابقات اسنوکر جهانی برسد.

«حسین وفایی» ملی‌پوش اسنوکر ایران که در مسابقات آزاد اسنوکر جهانی ۲۰۲۴ شرکت کرده است، در دور سوم این مسابقات به مصاف «رونی اُ سالیوان» اسطوره و مرد شماره یک اسنوکر دنیا رفت و موفق شد با پیروزی در این بازی به دور بعدی این مسابقات راه یابد.

حسین وفایی

وفایی با برتری ۵ بر ۴ در این رقابت‌ توانست‌ به جمع هشت بازیکن برتر این مسابقات راه یابد. وفایی که در رده ۲۱ جهان ایستاده است، با این پیروزی درخشید و توانست یکی از قدرت‌های اسنوکر دنیا و نماینده انگلستان را به زانو در بیاورد.

وفایی پیش از این در دور اول این مسابقات به مصاف گریم دات اسنوکر باز اسکاتلندی رفت که این رقابت با پیروزی پنج بر یک، نماینده اسنوکر ایران همراه بود.

همچنین در دور دوم این مسابقات، وفایی به مصاف رابرت میلکینز انگلستانی رفت و موفق شد با پیروزی در این بازی به دور بعدی این مسابقات راه یابد.

مسابقات آزاد اسنوکر جهانی ۲۰۲۴ یک تورنمنت حرفه‌ای اسنوکر است که از ۱۸ تا ۲۴ مارس ۲۰۲۴ در چین برگزار می‌شود. برنده این مسابقات ۱۷۰ هزار پوند از مجموع جایزه ۸۱۵ هزار پوندی را دریافت خواهد کرد.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها