|

پیشنهاد خاص به گل‌محمدی/ یحیی برمی‌گردد؟

اخباری درباره پیشنهادات جدید به یحیی گل محمدی منتشر شده است.

پیشنهاد خاص به گل‌محمدی/ یحیی برمی‌گردد؟

به گزارش شبکه شرق، مهدی تاج اعلام کرد که «یحیی گل‌محمدی» به عنوان گزینه هدایت تیم ملی امید معرفی شده است.

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، «حسین عبدی» به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شده است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که «حسین عبدی» به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان انتخاب شده است. این درحالی است که پیش از این عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان فعالیت می‌کرد و با این تیم عملکرد قابل قبولی در جام جهانی نوجوانان داشت.

تاج همچنین عنوان کرد که «یحیی گل‌محمدی» به عنوان گزینه هدایت تیم ملی امید معرفی شده است.

مذاکره فدراسیون فوتبال با یحیی گل‌محمدی برای تیم ملی

فدراسیون فوتبال تا به حال تنها یک بار با یحیی گل‌محمدی برای هدایت تیم ملی امید مذاکره کرده است.

مهدی تاج دیروز (پنج‌شنبه، دوم فروردین ماه ۱۴۰۳) در یک برنامه تلویزیونی، از پیشنهاد فدراسیون فوتبال به یحیی گل‌محمدی برای قبول هدایت تیم ملی امید سخن گفت. پیگیری‌ها نشان می‌دهد این پیشنهاد در حد یک مذاکره ساده بوده است

یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال درباره جزئیات این مذاکره گفت که چهل روز قبل، نماینده فدراسیون فوتبال با یحیی گل‌محمدی مذاکره ابتدایی را انجام داده است و پس از آن قرار بود که مذاکره جدی‌تر از سوی رییس فدراسیون فوتبال با سرمربی سابق پرسپولیس انجام شود که این موضوع هنوز انجام نشده است.

این در حالی است که یک منبع دیگر در فدراسیون فوتبال گفته است با پایان تعطیلات نوروز، مذاکرات جدی با یحیی گل‌محمدی انجام خواهد گرفت.

فدراسیون فوتبال در حالی با یحیی گل‌محمدی صحبت‌های ابتدایی را برای قبول هدایت تیم امید انجام داده است که این مربی با پیشنهاد‌هایی از سوی باشگاه‌های لیگ برتری روبه‌رو است.

یحیی گل محمدی

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها