|

واکنش کاپیتان استقلال به ماجرای جیمی‌جامپ زن و حکم کمیته انضباطی؛ ۳۰۰ میلیون فدای سر آن هوادار خانم/ ویدئو

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، کاپیتان استقلال را بابت «نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه» به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده بود.

واکنش کاپیتان استقلال به ماجرای جیمی‌جامپ زن و حکم کمیته انضباطی؛ ۳۰۰ میلیون فدای سر آن هوادار خانم/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، سید حسین حسینی، دروازه بان و کاپیتان استقلال درباره جریمه خود پس از حواشی بازی این تیم با آلومینیوم در اراک گفت: «۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم، فدای سر آن هوادار خانم.»

پس از پایان مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال در ۲۴ فروردین ۱۴۰۲، دو تن از هواداران زن استقلال وارد زمین شدند و یکی از آن‌ها سعی کرد تا خودش را به دروازه‌بان استقلال برساند و در نهایت با ورود نیروهای امداد، او خودش را به سید حسین حسینی رساند و ناخواسته در آغوش او قرار گرفت. در این لحظه درگیری میان نیرو‌های یگان امداد حاضر در ورزشگاه با حسین حسینی رخ داد.

در پی این ماجرا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، کاپیتان استقلال را بابت «نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه» به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده بود. حالا حسین حسینی گفته است: «۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم، فدای سر آن هوادار خانم.»

حسین حسینی، کاپیتان تیم استقلال درباره جریمه سنگین او توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: «اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و چهار روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند، ولی برای من چهار روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!»

امیرحسین صادقی، پیشکسوت استقلال نیز گفت: «افتخار کردم به سید حسین حسینی گلر تیمم که گران‌ترین بغل تاریخ فوتبال دنیا را رقم زد.»

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها