|

آشنایی با بهترین دستگاه لاغری موضعی؛ اثرگذارترین دستگاه روز دنیا!

آشنایی با بهترین دستگاه لاغری موضعی؛ اثرگذارترین دستگاه روز دنیا!

آیا به‌دنبال روشی سریع و با دوره نقاهت کوتاه برای رسیدن به اندام دلخواه خود هستید؟ روش‌های مختلفی برای دستیابی به اندام ایده‌آل مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه‌های لاغری موضعی به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین ابزارهای موجود در این زمینه، امکان کاهش سایز و تناسب اندام را بدون نیاز به جراحی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های نوآورانه، چربی‌های مقاوم و سلولیت‌ها را از بین برده و راهی سریع و ایمن برای رسیدن به اندام ایده‌آل پیش پای ما قرار می‌دهند. ما در این مقاله به سوال بهترین دستگاه لاغری موضعی چیست، پاسخ خواهیم داد تا شما بتوانید مناسب‌ترین دستگاه را باتوجه‌به نیاز خود انتخاب کنید.

 

 

دستگاه CMSLIM؛ بهترین دستگاه برای لاغری موضعی و جوانسازی پوست

دستگاه CMSLIM به‌طور خاص برای کانتور کردن بدن بدون نیاز به عمل جراحی (روش غیر‌تهاجمی) طراحی شده است. این دستگاه با دو اپلیکاتور با شدت بالا قابلیت سوزاندن چربی و عضله‌سازی به‌صورت همزمان را دارد که آن را به یک فناوری پیشرفته در زمینه فرم‌دهی بدن تبدیل می‌کند. این دستگاه FDA کره جنوبی و CE اروپا را دریافت کرده کرده است. عضله‌سازی و از دست دادن چربی که انجام همزمان آن بسیار دشوار است، با خرید دستگاه لاغری CMSLIM به‌راحتی انجام می‌شود.

دستگاه لاغری ترواسکالپت ای دی؛ لاغری موضعی به شیوه‌ای بدون عارضه، بدون نقاهت و کاملاً ایمن

دستگاه لاغری ترواسکالپت (Trusculpt ID) ساخت کمپانی آمریکایی کوترا، از شرکت‌های پیشرو در ساخت تکنولوژی‌های نوین و برتر صنعت زیبایی دنیا است. از دستگاه ترواسکالپت به‌عنوان تحولی بزرگ در حوزه پیکرتراشی و تناسب اندام نام برده می‌شود. لاغری با دستگاه ترواسکالپت با استفاده از امواج رادیوفرکانسی و تکنولوژی NAT که در انحصار کمپانی کوترا است، انجام می‌شود. این دستگاه در یک جلسه 24 تا 32 درصد از سلول‌های چربی را دچار مرگ سلولی می‌کند. دستگاه Trusculpt ID تاییدیه FDA از سازمان استاندارد غذا و داروی آمریکا دارد و لاغری موضعی را به شیوه‌ای بدون عارضه، بدون نقاهت و کاملاً ایمن تبدیل کرده است.

دستگاه آر اف رافوس؛ از بهترین دستگاه‌های لاغری موضعی غیر تهاجمی

دستگاه آر اف رافوس (RAFOS) که توسط برند چانگوو (Chungwoo) کشور کره جنوبی تولید شده است، یکی از بهترین دستگاه‌ها برای لاغری موضعی محسوب می‌شود. این دستگاه با تکنولوژی رادیو فرکانس لاغری برای درمان چین‌و‌چروک صورت، جوانسازی پوست و لاغری موضعی استفاده می‌شود. این دستگاه دو فرکانس مختلف نیز جهت تغییر عمق نفوذ دارد. علاوه‌بر این، برای از بین بردن اسکار آکنه، استریا و استرچ مارک و شفاف‌سازی پوست نیز استفاده می‌شود. کاهش درد مفاصل در بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید و خشکی و گرفتگی شانه نیز از سایر مزایای استفاده از دستگاه آر اف رافوس است.

دستگاه لیپوماتیک؛ از دستگاه‌های لاغری موضعی کم تهاجمی به روش لیپوساکشن

دستگاه لیپوماتیک (lipomatic) برای برداشت چربی‌های موضعی بر پایه تکنولوژی N.I.L طراحی شده است. در این سیستم به‌صورت همزمان از دو فناوری امواج اینفراسونیک با فرکانس کمتر از 20 هرتز و حرکت Nutational کانول برای پیکره‌تراشی استفاده می‌شود. در این فناوری امواج اینفراسونیک که به‌خوبی در آب منتقل می‌شود و فرکانس کمتر از 20 هرتز دارد، به بافت چربی وارد می‌شوند. استفاده از این فناوری عوارض ناشی از چربی‌برداری را کاهش داده و لیپوماتیک را به یک دستگاه منحصربه‌فرد و پرتقاضا تبدیل کرده است. در حال حاضر در بیش از 50 کشور دنیا از لیپوماتیک استفاده می‌شود.

در این سیستم، انرژی گرمایی از سر کانول خارج نمی‌شود؛ لذا سوختگی‌ها و نکروزهایی که در محل ورود کانول در لیپولیزر و امواج اولتراسونیک اتفاق می‌افتد، در این روش مشاهده نمی‌شود. امواج اینفراسونیک موجب تحریک فیبروبلاست‌ها و در نتیجه ساخت کلاژن می‌شود. این امر علاوه‌بر آسیب نزدن به سپتوم‌ها توسط گرما و تروما، سبب سفت‌شدن و جمع‌شدن پوست از برداشت چربی با امواج اینفراسونیک می‌شود.

دستگاه لیپوساکشن ایواماتیک؛ جدیدترین نسل دستگاه لیپومتیک

دستگاه لیپوساکشن ایواماتیک (Evamatic) به‌عنوان جدیدترین نسل دستگاه لیپومتیک، به محبوب‌ترین سیستم پیکرتراشی بین جراحان پلاستیک و زیبایی دنیا تبدیل شده است. ایواماتیک (EVAmatic) بر پایه تکنولوژی منحصر‌به‌فرد N.I.L طراحی شده است. این دستگاه یکی از برترین دستگاه‌های لیپوساکشن و تزریق چربی دنیا است. 

این دستگاه توسط برند یورومی (Euromi ) در کشور بلژیک تولید می‌شود و به‌طور ویژه برای  رفع سلولیت و لاغری موضعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این دستگاه توانمند، دو مرحله تزریق محلول تامیسنت و ساکشن چربی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته N.I.L قابل انجام است و هر دو مرحله به‌صورت جداگانه توسط سازمان FDA آمریکا تایید شده است.

انتخاب ‌بهترین دستگاه لاغری موضعی؛ راهی برای جذب مشتریان بیشتر

باتوجه‌به پیشرفت‌های اخیر در حوزه دستگاه‌های لاغری موضعی، انتخاب گزینه‌ای که به‌طور همزمان به جوانسازی پوست و کانتور بدن بپردازد، دیگر چالش برانگیز نیست. دستگاه‌هایی مانند CMSLIM، TruSculpt ID، RAFOS و لیپوماتیک، با ارائه فناوری‌های نوین و کم تهاجمی، راه‌حل‌های اثربخشی را برای دستیابی به اهداف زیبایی و سلامتی ارائه داده‌اند. به‌عنوان مالک مراکز درمانی یا کلینیک‌های زیبایی، استفاده از دستگاه‌های مدرن، مشتریان جدیدی را به سمت شما جذب می‌کند و همواره رضایت آنان را به همراه خواهد داشت. برای خرید دستگاه‌های لاغری یا سایر تجهیزات مورد نیاز کلینیک‌های زیبایی می‌توانید به‌طورمستقیم از وارد کننده محصولات یعنی مجموعه آفاطب با آدرس سایت (afateb.com) مراجعه کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها