|

تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال ممنوع شد

ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شد.

تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال ممنوع شد

به گزارش شبکه شرق، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به افزایش بار ترافیکی، ممنوعیت تردد در جاده چالوس اعمال شد.

ایمان محرابی‌نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است. در حال حاضر، شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده‌های انارک، هزارچم، تونل کندوان و گرماب، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه‌راهی چلاو، شنگلده و آب اسک هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت-قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار و تردد روان در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) گزارش شده است.

محرابی‌نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج، حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و آزادراه کرج-قزوین، حدفاصل مهرویلا تا گلشهر را شاهد هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت جوی هم گفت:  بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی گزارش شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها