|

آتش‌سوزی گسترده در میدان ولیعصر تهران/ ویدئو

جزئیات آتش‌سوزی در مجتمع اقامتی هتل کوثر در میدان ولیعصر تهران اعلام شد.

آتش‌سوزی گسترده در میدان ولیعصر تهران/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، مجتمع اقامتی هتل کوثر در محدوده میدان ولیعصر دچار آتش‌سوزی شد.

حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز «شنبه، هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳»، یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات میدانی از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل، آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵، در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است. چندکارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه‌های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش‌سوزی شده است. 

همچنین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر امروز «شنبه، هشتم اردیبهشت ماه»، وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش‌شانی همراه با نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد حادثه در طبقه منهای «۱» یک ساختمان پنج طبقه اقامتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه، یک انباری بوده که کارتن نگهداری می‌شده و در هشت تا هشت متر آن، جوشکاری در حال انجام بوده و حادثه حریق رخ داده است، گفت: خوشبختانه در اسرع وقت، آتش‌سوزی اطفا شد و این حادثه، مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: حریق اطفا شده است؛ دودگرفتگی نداشته‌ایم و خوشبختانه مرکز اقامتی در حال ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان است.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها