|

آتش‌سوزی گسترده در پیربازار رشت/ عکس

رئیس آتش‌نشانی رشت از آتش‌سوزی چند مغازه و یک منزل مسکونی در پیربازار رشت خبر داد.

آتش‌سوزی گسترده در پیربازار رشت/ عکس

به گزارش شبکه شرق، جزئیات آتش‌سوزی ۶ باب مغازه و یک منزل مسکونی در رشت اعلام شد.

رئیس آتش‌نشانی رشت از مهار آتش‌سوزی ۶ باب مغازه و یک منزل مسکونی مخروبه در پیربازار این شهر خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

شهرام مومنی، رئیس آتش‌نشانی رشت ظهر شنبه «چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳»، در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اظهار کرد: این حادثه آتش‌سوزی در ساعت ۹:۵۸، امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت افزود: بلافاصله هشت خودروی اطفایی و آبرسان به همراه ۳۳ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در جاده پیربازار ابتدای فخب اعزام شدند.

رئیس آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه آتش از یک باب خانه ویلایی مخروبه مملو از ضایعات آغاز شد و به سربندی ۶ باب مغازه آسیب رساند، گفت: یکپارچگی پشت‌بام‌های چوبی به‌هم‌چسبیده و بدون دیوار آتش بر موجب شدت و سرعت آتش شده بود که تیم عملیات نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

مومنی با تاکید بر اینکه پشت‌بام ۶ باب مغازه همچون رنگ‌فروشی، املاک، سوپر مارکت، اغذیه فروشی، فروشگاه مرغ و…، دچار آسیب و سوختگی شدند، ادامه داد: در این آتش‌سوزی به کسی آسیب جانی نرسید و علت حادثه در دست بررسی است‌.

مومنی تصریح کرد: از همکاری معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری کمال تقدیر را دارم چرا که در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به اعزام خودرو بیل بکهو جهت تخریب قسمت‌هایی از خانه مخروبه به جهت پاکسازی ضایعات و مهار آتش اقدام کردند.

آتش سوزی در پیربازار رشت

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها