|

معرفی پاور بانک های انکر

معرفی پاور بانک های انکر

 

امروزه استفاده از پاور بانک برای جلوگیری از خاموش شدن گوشی‌های همراه، تقریباً به یک الزام برای همگان تبدیل‌شده است؛ در همین زمینه، انکر پاور بانک هایی باکیفیت‌ تولید کرده است که می‌تواند دغدغه خاموشی گوشی همراه‌تان را به حداقل برساند. به‌خاطر داشته باشید که اهمیت استفاده از پاوربانک‌های این برند، به‌خصوص در زمان‌هایی که نیاز به شارژ سریع موبایل‌تان دارید، بیش‌ از پیش نمایان می‌شود؛ چراکه به‌دلیل سرعت بالای شارژ کردن، محصولات برند انکر بسیار محبوب هستند. فروشگاه هامیا به‌عنوان نمایندگی محصولات انکر در ایران، به ارائه طیف مختلفی از پاوربانک‌های خاص، باکیفیت، سریع و پرظرفیت این برند می‌پردازد. حالا شاید این سؤال برای‌تان مطرح‌شده باشد که چرا انواع محصولات شرکت ANKER، از محبوبیت بین‌المللی ویژه‌ای برخوردار هستند؟

مزایای خرید پاوربانک انکر

مشخصاً کیفیت بالا، اولین ویژگی است که هنگام استفاده از پاور بانک های انکر متوجه آن خواهید شد. علاوه‌ بر کیفیت، در یک نگاه کلی می‌توانیم به مزایای کارکردی-ساختاری زیر نیز اشاره داشته باشیم: 

  1. سرعت ویژه: اکثر دستگاه‌های پاوربانک برند انکر، همواره به سرعت شارژ بالا مشهور هستند.
  2. ابعاد مناسب: ارائه ظرفیت شارژدهی بالا در عین داشتن ابعاد کوچک، نکته‌ای است که طراحان این برند همواره به‌ آن توجه ویژه‌ای دارند. به‌طورکلی پاوربانک‌های عرضه‌شده توسط این شرکت، بسیار خوش‌دست هستند؛ به‌خصوص اگر قصد استفاده از مدل‌های جیبی پاورکور اسلیم anker را داشته باشید.
  3. گارانتی اصلی و معتبر: کلیه محصولات قابل‌ارائه این برند توسط فروشگاه هامیا، دارای گارانتی 18 ماهه از شرکت های اصلی هستند.
  4. شارژ نمودن تمامی گوشی‌های همراه: با خرید پاوربانک انکر، دیگر باید با دغدغه‌های مربوط به شارژ مدل‌های مختلف گوشی‌ها خداحافظی کنید؛ چرا که با این منابع انرژی، به‌راحتی می‌توان باتری انواع گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی و... نسل قدیم و ورژن تایپ‌سی را شارژ نمود.
  5. طراحی‌های متنوع: چه به‌لحاظ ظرفیت، فرم و وزن و چه از نظر ابعاد، نوع عملکرد، قیمت و اقلام همراه، شاهد وجود طیف گسترده‌ای از پاوربانک‌های ANKER هستیم؛ بنابراین می‌توانید با توجه به نیازتان، به خرید یک مدل خاص از محصولات انکر از هامیا اقدام نمایید.
  6. حرکت همیشگی با فناوری‌های جدید: این شرکت همواره با تحولات تکنولوژی روز، خود را آپدیت می‌کند؛ به‌طوری که از یک‌ سوء همواره فناوری‌های نوینی در پاوربانک‌های تولیدی این برند، به‌کار گرفته می‌‌شوند و از سوی دیگر مطابق با ظهور گوشی‌های جدید و محبوب، پاوربانک‌های ورژن‌های جدیدتر ANKER نیز قابلیت شارژ سریع‌تری را ارائه می‌نمایند.

نهایتاَ باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت پاور بانک‌های انکر موجود در فروشگاه هامیا، بسیار اقتصادی است و برای بودجه‌های مختلف کاربران، همواره گزینه‌های مختلفی در دسترس خواهد بود.

ظرفیت‌های پاور بانک انکر

پیش‌تر به این مسئله اشاره شد که پاوربانک‌های ANKER، مدل‌های مختلفی دارند. حال این سؤال مطرح است که آیا تمامی مدل‌های این برند، دارای ظرفیت‌های باتری و شارژدهی یکسانی هستند؟ برای پاسخ به این سؤال، توجه به داده‌های زیر در رابطه با محصولات انکر (حوزه تولید پاوربانک‌ها) بسیار کمک‌کننده خواهد بود:

  • پاوربانک‌های انکر ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت: این مدل از پاوربانک ها علاوه بر وزن سبک و ابعاد کوچک خود قابلیت شارژ مگنتی (بی سیم) دارند که گزینه‌ ایده‌آل برای صاحبان گوشی‌های آیفون می‌باشد.
  • پاوربانک‌های 10000 میلی آمپر ساعت انکر : پاوربانک‌های 10000 میلی آمپر ساعت انکر معمولاً به عنوان یکی از گزینه‌های پرطرفدار برای شارژ دستگاه‌های قابل حمل مورد استفاده قرار می‌گیرند. پاوربانک‌های 10000 میلی آمپر ساعت انکر همچنین دارای اندازه مناسبی برای حمل در جیب یا کیف هستند و قابلیت ارائه شارژ چند باره برای گوشی‌ها یا دیگر دستگاه‌های قابل حمل را دارند.
  • پاوربانک‌های 24000 میلی آمپر ساعت انکر : پاوربانک‌های انکر با ظرفیت 24000 به دلیل داشتن ظرفیت باتری بسیار بالا به کاربران اجازه می‌دهند دستگاه‌های قابل حمل خود را چندین بار شارژ کنند. این نوع پاوربانک‌ها مناسب برای کاربرانی هستند که نیاز به شارژ مکرر دستگاه‌های مختلف مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، یا لپ‌تاپ‌های کوچک دارند. همچنین، پاوربانک‌های 24000 میلی آمپر ساعت انکر معمولاً دارای ورودی‌ها و خروجی‌های متعددی هستند که به کاربران قابلیت شارژ چندین دستگاه به طور همزمان را می‌دهند.
  • پاوربانک‌های انکر ظرفیت 40000 میلی آمپر ساعت: پاوربانک‌های 40000 میلی آمپر ساعت انکر دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند که دستگاه‌های مختلف خود را به مدت طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنند. این نوع پاوربانک‌ها به خصوص برای مسافرت‌های طولانی یا استفاده در مواقعی که امکان دسترسی به پریز برق محدود است، بسیار مناسب هستند. علاوه بر این، پاوربانک‌های 40000 میلی آمپر ساعت انکر معمولاً دارای ویژگی‌هایی مانند ورودی و خروجی سریع شارژ، طراحی سبک و قابل حمل، و امکان اتصال چندین دستگاه به طور همزمان هستند.

قیمت پاور بانک های انکر

به‌لطف تنوع گسترده پاوربانک‌های تولیدی شرکت anker، قیمت پاور بانک انکر در مدل‌های مختلف، بسیار متفاوت خواهد بود. جهت بررسی هزینه خرید پاوربانک انکر، کاربران باید به مواردی نظیر: وزن، ابعاد، جنس بدنه محصول، مدل دستگاه، ظرفیت و نوع باتری، تعداد پورت‌های خروجی و ورودی، نوع شارژ نمودن، اقلام همراه قابل‌ارائه (کابل‌های تبدیل، آداپتور و یا گاهاً هندزفری انکر)، نحوه نمایش میزان شارژ باقی‌مانده، گارانتی انکر و... توجه داشته باشند. فروشگاه معتبر هامیا به‌عنوان نمایندگی محصولات انکر، همواره سعی داشته تا پاور بانک انکر را با بهترین قیمت به کاربران خود ارائه دهد.

خرید محصولات انکر از فروشگاه اینترنتی هامیا

فروشگاه اینترنتی هامیا که به‌‌عنوان نمایندگی محصولات انکر نیز شناخته می‌شود، با تجربه درخشان 18 ساله خود در بازار سنتی و چندین ساله در فضای اینترنتی همواره سعی نموده تا رضایت حداکثری کاربران وفادار خود را به‌دست بیاورد. البته نام هامیا نه فقط برای فروش اینترنتی کالاهای دیجیتال، بلکه به‌عنوان مرجع تخصصی نقد و بررسی کالاهای دیجیتال نیز مطرح است. لازم به‌ذکر است که در هامیا، به طیف گسترده‌ای از محصولات انکر برای خریدی مطمئن، دسترسی خواهید داشت. اطلاعات تمامی محصولات موردنظر در وب‌سایت hamiya.shop به‌طور کامل قرارگرفته است، تا با تمامی مزایا و معایب کالاها آشنا شده و منطقی‌ترین انتخاب ممکن را داشته باشید. جهت دریافت اطلاعات تخصصی در رابطه با خرید پاور بانک انکر، هدفون و هندزفری انکر و دیگر محصولات، می‌توانید با کارشناسان مجرب مرکز فروش هامیا به‌صورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها