|

نو شدن ۱۴۰۳ با شهر لوازم‌خانگی

نو شدن ۱۴۰۳ با شهر لوازم‌خانگی

نو شدن در سال جدید فقط به خانه‌تکانی و بشور و بساب شب عید نیست. چرا لوازم‌خانگی قدیمی و خراب خانه را با کالاهای نو و شیک عوض نکنیم؟! حالا که هنوز حس خوب بهار ما هست، بهتر است فکری هم به حال لوازم‌خانگی منزلمان کنیم. از شرایط ویژه شهر لوازم‌خانگی استفاده کنید و لوازم خانه خود را نو کنید.

خوشحال‌تر از پارسال با شهر لوازم‌خانگی

اگر نگران قیمت‌ها هستید، غم به دلتان راه ندهید. شهر لوازم‌خانگی پای قول و قراری که با مشتریان خود بسته ایستاده است و هنوز کالاها را به قیمت پارسال عرضه می‌کند. پس بدون اینکه به قیمت دلار و خبرهای نگران‌کننده دیگر نگاه کنید، کالاهای موردنیازتان را انتخاب کنید و به شهر لوازم‌خانگی بروید.

ممکن است با وجود قیمت‌های مناسب و پارسالی شهر لوازم‌خانگی، خرید نقدی کالا برایتان دشوار باشد. باز هم از شما می‌خواهیم نگران نباشید و با خیال راحت به شهر لوازم‌خانگی بروید؛ چون در شهر لوازم‌خانگی بهترین شرایط فروش اقساطی کالا فراهم است.

در شهر لوازم‌خانگی قیمت‌ها مصوب وزارت صنعت معدن و تجارت است و شما می‌توانید این موضوع را از سایت 124.ir استعلام کنید. پس در وهله اول خیالتان راحت است که هیچ کالایی را گران‌تر از قیمت واقعی‌اش نمی‌خرید. ضمن اینکه در این فروشگاه بزرگ تضمین کف قیمت برقرار است و اگر بتوانید از فروشگاه‌های فیزیکی مجاز، کالای مشابه و ارزان‌تری پیدا کنید، جایزه می‌گیرید.

علاوه بر این، در فروش اقساطی کالا، کمترین کارمزد ماهانه به اقساط تعلق می‌گیرد. این کارمزد حدود یک درصد است که در مقایسه با مجموعه‌های دیگر بسیار کمتر و به‌صرفه‌تر است.

شهر لوازم‌خانگی؛ همراه امسال و هرسال شما

نکته مهمی که باید در خرید اقساطی لوازم‌خانگی از شهر لوازم‌خانگی به آن توجه کنید، حساب‌نشدن کارمزد برای پیش‌پرداخت است. در فروش اقساطی شهر لوازم‌خانگی، ابتدا پیش‌پرداخت از قیمت مصرف‌کننده کسر می‌شود و کارمزد به باقی‌مانده قیمت تعلق می‌گیرد. موضوعی که در بسیاری از فروشگاه‌ها رعایت نمی‌شود.

در شهر لوازم‌خانگی مواردی نظیر دریافت هزینه عملیات تقسیط، دریافت سفته الکترونیک، ارجاع مشتری به بانک یا اشخاص ثالث، اجبار به خرید محصولات جانبی و... مشاهده نخواهید کرد. این فروشگاه بزرگ به‌واسطه اعتماد و رضایت مشتریانش به جایگاه امروزی رسیده است و این سرمایه ارزشمند را به‌راحتی از دست نخواهد داد.

بنابراین، باید باور کرد هیچ بهانه‌ای برای نو کردن لوازم‌خانگی منزلتان با شهر لوازم‌خانگی باقی نمانده است. در مرجع لوازم‌خانگی بهترین شرایط فروش نقدی و اقساطی کالا برای هزاران کالای متنوع و باکیفیت برقرار است.

برای خرید، تنها کافی است به یکی از شعب این فروشگاه بزرگ در شهر‌های تهران، اصفهان و ساری مراجعه کنید. شعبه مرکزی این فروشگاه در تهران، بعد از میدان آزادی روبه‌روی تهرانسر واقع است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها