|

صفر تا صد کرایه ماشین در دبی

صفر تا صد کرایه ماشین در دبی

دبی، شهری مدرن و پر زرق و برق، با جاذبه‌های گردشگری متعدد، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شده است. اما استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای مسافران، در این شهر وسیع گاهاً می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. به همین دلیل، اجاره خودرو در دبی به عنوان جایگزینی مناسب، آزادی بیشتری را برای گشت و گذار در شهر و بازدید از مکان‌های مختلف آن به گردشگران می‌دهد.

با این مطلب همراه باشید تا تمام نکات مهم در رابطه با اجاره خودرو در دبی را بدانید و در انتهای مطلب نیز با هتل پولمن کریک سیتی سنتر دبی، برای اقامتی رویایی در قلب دبی آشنا شوید

مزایای اجاره خودرو در دبی چیست؟

آزادی و انعطاف‌پذیری: با کرایه ماشین در دبی، می‌توانید در هر زمان و به هر مکانی که می‌خواهید بروید.

راحتی: دیگر نیازی به منتظر ماندن برای اتوبوس یا تاکسی و یا تحمل شلوغی مترو نیست. با خودرو شخصی، می‌توانید به راحتی در شهر رفت‌وآمد کنید.

دسترسی به مکان‌های دور: بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دبی در خارج از محدوده شهر واقع شده‌اند. اجاره خودرو به شما امکان می‌دهد به راحتی به این مکان‌ها دسترسی پیدا کنید.

صرفه جویی در زمان: جست‌وجوی نزدیک ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی، منتظر ماندن و استفاده ازاتوبوس های شهری و مترو باعث اتلاف زمان محدود شما در سفر می‌شود با کرایه کردن خودرو می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کنید.

مراحل اجاره خودرو در دبی

اگر در سفر به دبی قصد دارید که خودرو کرایه کنید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

انتخاب شرکت اجاره خودرو

شرکت‌های متعددی در دبی خدمات اجاره خودرو را ارائه می‌دهند. قبل از انتخاب شرکت، حتماً نظرات مشتریان را مطالعه کرده و قیمت‌ها و شرایط مختلف را مقایسه کنید.

انتخاب خودرو

با توجه به نیازها و بودجه خود، نوع خودرو را انتخاب کنید. طیف وسیعی از خودروها، از خودروهای اقتصادی گرفته تا خودروهای لوکس و اسپرت، در دبی برای اجاره موجود هستند. موارد دیگری نیز در انتخاب خودرو تاثیرگذار هستند از جمله:

  • تعداد نفرات: اگر با خانواده یا دوستان سفر می‌کنید، به تعداد صندلی‌ها و فضای کافی برای سرنشینان و بار توجه کنید.

  • نوع سفر: اگر قصد دارید به مکان‌های خارج از شهر بروید، در نظرداشته باشید که به یک خودروی شاسی بلند یا SUV نیاز دارید.

  • مصرف سوخت: اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه هستید، مصرف سوخت خودرو را بررسی کنید.

ارائه مدارک

برای اجاره خودرو در دبی، به گواهینامه رانندگی معتبر بین‌المللی، پاسپورت با حداقل6ماه اعتبار و کارت اعتباری یا پول نقد به میزان کافی نیاز دارید. در نظر داشته باشید که گواهینامه رانندگی شما باید به زبان انگلیسی یا عربی باشد و اگر به زبان دیگری است، به ترجمه رسمی آن به یکی از این دو زبان نیاز دارید.

معاینه خودرو

قبل از تحویل خودرو، حتماً آن را به دقت معاینه کنید و از سالم بودن تمام قسمت‌ها و تجهیزات آن اطمینان حاصل کنید و هرگونه نقص را به نماینده شرکت گزارش دهید.

مطالعه شرایط و قوانین کرایه

قبل از امضای قرارداد، حتماً تمام شرایط و ضوابط اجاره را به دقت مطالعه کنید و از جزئیات آن مانند بیمه، تعهدات و محدودیت‌ها آگاه باشید و به نکات ذیل توجه کنید:

نوع و میزان پوشش بیمه را بررسی کنید و از کافی بودن آن برای رانندگی در دبی اطمینان حاصل کنید.

محدودیت‌های مسافت را بررسی کنید. برخی از شرکت‌ها محدودیت مسافت روزانه یا هفتگی را برای رانندگان اعمال می‌کنند. از هزینه‌های اضافی مانند دیرکرد در تحویل خودرو، جریمه‌های رانندگی و هزینه‌های تمیزکاری آگاه باشید.

 

 

نکات مهم در هنگام اجاره خودرو در دبی

  • حداقل سن رانندگی برای اجاره خودرو در دبی 21 سال است.

  • به قوانین رانندگی در دبی توجه کنید و از جریمه‌های سنگین رانندگی آگاه باشید.

  • قیمت بنزین در دبی نسبتاً بالا است بنابراین برای بودجه خود برنامه‌ریزی داشته باشید.

  • پیدا کردن جای پارک در مناطق شلوغ شهر می‌تواند دشوار باشد. برای اطمینان بیشتر از پارکینگ های عمومی استفاده کنید.

اقامتی رویایی در مرکز دبی

کرایه کردن خودرو در دبی گزینه‌ای برای تجربه یک سفر لوکس و آسان است اما برای تکمیل تجربه سفر خود باید به کیفیت اقامتتان نیز توجه کنید. هتل پولمن کریک سیتی سنتر دبی، گزینه ای ایده‌آل برای استراحت پس از یک روز گشت و گذار در خیابان‌های شلوغ دبی می‌باشد.

هتل پولمن کریک سیتی سنتر دبی

این هتل 5 ستاره با موقعیت مکانی عالی در در خیابان شیخ زائد، مرکز شهر دبی، واقع شده است و دسترسی آسان به تمام جاذبه‌های گردشگری مانند برج خلیفه، نخل جمیراو...، مراکز خرید معروفی مانند دبی مال و رستوران‌ها را فراهم می‌کند. هتل پولمن کریک سیتی سنتر با ارائه امکانات رفاهی مدرن، خدمات بی‌نظیر وکارکنان مجرب، اقامتی لوکس را برای شما رقم خواهد زد.

این هتل دارای 328 اتاق و سوئیت با طراحی مدرن و شیک است که تمامی آن‌ها مجهز به امکانات رفاهی مدرن مانند تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، Wi-Fi رایگان و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل دارای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوعی است که طیف وسیعی از غذاها و نوشیدنی‌ها رادر فضاهای مختلفی به شما ارائه می‌دهند. می‌توانید از انواع غذاهای بین‌المللی در فضایی دنج یا شبک مدرن لذت ببرید یا شاید ترجیح دهید یک نوشیدنی خنک در کنار استخر میل کنید. انتخاب با شماست!

امکان شنا در استخر روباز، ورزش در سالن بدنسازی مجهز، استفاده از سونا و جکوزی و استراحت در مرکز اسپای هتل پس از ماساژ از دیگر امکانات این هتل هستند. برای رزرو آسان هتل پولمن کریک و تجربه سفری بی‌نظیر در دبی، به فلای‌تودی مراجعه کنید:

رزرو هتل با بهترین قیمت در سراسر جهان با فلای تودی

فلای تودی، بهترین و سریع ترین راه برای برای رزرو آسان هتل در دبی و سراسر جهان است که پایین ترین قیمت رزرو انواع هتل را، تضمین می‌کند تا با آرامش خاطر برای سفر خود تصمیم‌گیری کنید.

در فلای تودی می‌توانید هتل مناسب خود را، با هر سلیقه ای از میان بیش از 1 میلیون اقامتگاه پیدا کرده و پس از چک کردن تصاویر،امکانات و مقایسه قیمتی به راحتی آن را رزرو کنید. پس از رزرو،‌ واچر هتل را نیز به صورت آنی دریافت خواهید کرد. پشتیبانی 24 ساعته در تمام روز های هفته و ارائه تمامی خدمات سفر مانند رزرو بلیط چارتر هواپیما، خرید تور و دریافت ویزا از دیگر نقاط مثبت فلای تودی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها