|

راه ارتباطی ۳۰۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی بسته شد

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی شدید و بروز سیلاب علاوه بر بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا؛ ۱۲ مسیر فرعی و یک مسیر اصلی در جنوب این استان را بست.

راه ارتباطی ۳۰۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی بسته شد

به گزارش شبکه شرق، مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی شدید و بروز سیلاب علاوه بر بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا؛ ۱۲ مسیر فرعی و یک مسیر اصلی در جنوب این استان را بست.

مجید محبی روز چهارشنبه افزود: با توجه به اینکه بارندگی های ۲ روز اخیر در سیستان و بلوچستان فراتر از حد پیش بینی شده است علاوه بر بسته شدن مسیرهای ارتباطی شاهد قطع ارتباط مخابراتی ۶۰ روستای شهرستان‌های زرآباد، کنارک و چابهار به دلیل مشکل در فیبر نوری آنها هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و با تدابیر انجام شده تمام دستگاه‌های خدمات رسان در حال ارائه خدمت به مردم گرامی استان هستند.

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته از ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی این استان بارندگی گزارش شده که بیشترین آن به میزان ۱۲۰ میلیمتر متعلق به شهرستان زرآباد بوده است.

وی بیان کرد: امروز شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل سیستان و بلوچستان هستیم.

محبی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها