|

ضارب دختران دانش‌آموز در آمل دستگیر شد

ضارب دانش‌آموزان در آمل دستگیر شد.

ضارب دختران دانش‌آموز در آمل دستگیر شد

به گزارش شبکه شرق، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش‌آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، محمد طالبی چاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش‌آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده بود که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از او آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: سه دانش‌آموز دختر آسیب‌دیده در این حادثه، بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

او تاکید کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر شد؛ به لحاظ عجز از ایداع وثیقه، به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل یادآور شد: خودروی توقیف‌شده، جهت عبرت‌آموزی، در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل، در معرض دید عموم قرار گرفت.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها