|

قتل فجیع زن جوان در مازندران/ مرد بهشهری زن جوان را چاقو چاقو کرد

در این درگیری، زن جوان که با ضربات چاقو از ناحیه قفسه سینه و پشت به شدت مجروح شده بود، به مرکز درمانی منتقل شد؛ اما با وجود تلاش کادر درمان جان باخت.

قتل فجیع زن جوان در مازندران/ مرد بهشهری زن جوان را چاقو چاقو کرد

به گزارش شبکه شرق، مردی که در جریان نزاع با زنی جوان، او را با چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بهشهر از چاقوکشی منجر به قتل یک زن در این شهرستان خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سرهنگ علی‌اکبر قلی‌پور، فرمانده انتظامی بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به چاقوکشی در شهرستان بهشهر، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه دریافتند، درگیری بین یک زن ۳۳ ساله با مردی بوده است که به علت مشکلات شخصی با یکدیگر درگیر شدند.

فرمانده انتظامی بهشهر گفت: در این نزاع و درگیری، یکی از طرفین دعوا «زن» به شدت با سلاح سرد (چاقو) از ناحیه قفسه سینه و پشت مجروح می‌شود؛ زن جوان سریعاً با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد اما با توجه به تلاش کادر درمان، این فرد مصدوم به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به وقوع قتل، از پیگیری موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی برای شناسایی و دستگیری قاتل با هماهنگی قضایی خبر داد و افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی، متهم به قتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

قتل زن جوان در بهشهر

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها