|

قتل‌عام هولناک ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در کرمان

جزئیات قتل ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در فاریاب کرمان اعلام شد.

قتل‌عام هولناک  ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در کرمان

به گزارش شبکه شرق، رئیس کل دادگستری استان کرمان از کشته شدن ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان فاریاب کرمان بر اثر اختلافات خانوادگی خبر داد

ابراهیم حمیدی،  رئیس کل دادگستری استان کرمان در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: بامداد امروز «شنبه، ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲»، فردی ۳۰ ساله، در روستای مزرعه و امام ادوری، از توابع شهرستان فاریاب، با انگیزه اختلاف خانوادگی با سلاح کلاشینکف، ۱۲ نفر از اعضای خانواده خود شامل (پدر، برادر، زن برادر و...) را به قتل رسانده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: بلافاصله پس از این حادثه هولناک رسیدگی به موضوع در دستورکار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه متهم در حال حاضر متواری است، تاکید کرد: دستورات قضایی لازم جهت دستگیری نام‌برده صادر شده است و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان به اطلاع عموم می‌رسد.

پلیس کرمان: عامل قتل ۱۲ نفر در فاریاب کشته شد

 جوان 30 ساله فاریابی، بامداد امروز، بر اثر اختلاف خانوادگی با اسلحه کلاش، وارد دو خانه در این شهرستان شد و دوازده عضو خانواده خود از حمله پدر، مادر، برادر و چهار کودک را به قتل رساند و سپس متواری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان از عملیات ضربتی پلیس و کشته شدن عامل قتل خانوادگی شهرستان فاریاب خبر داد.

سردار فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان فاریاب، بلافاصله واحدهای انتظامی به محل اعزام شدند و مشخص شد که یک مرد جوان، طی نزاعی که با خانواده‌اش شکل گرفته، با استفاده از سلاح کلاش، ۱۲ نفر از اعضای فامیل خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در این راستا، تحقیقات میدانی و پی‌جویی‌های پلیسی برای دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت و این مورد به پلیس شهرستان‌های همجوار نیز گزارش شد. در نهایت، متهم متواری در روستای مهروییه همین شهرستان، شناسایی و در عملیات دستگیری‌اش کشته شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: سلاح مورد استفاده در قتل نیز که با همان سلاح به سمت ماموران تیراندازی هم داشته است، کشف شد.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها