|

رهبر انقلاب:

تحریم‌ها ملت ایران را از پا درنمی‌آورد/ با جهش تولید جیب و دست کارگر پُرمی‌شود

رهبری در دیدار با کارگران گفت: تحریم‌ها ملت ایران را از پا درنمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌ است؛ این روحیه را باید تقویت کرد.

تحریم‌ها ملت ایران را از پا درنمی‌آورد/ با جهش تولید جیب و دست کارگر پُرمی‌شود

به گزارش شبکه شرق، رهبر انقلاب اسلامی گفت: با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پُرمی‌شود.

دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز «چهارنشبه»، در حسینیه امام خمینی‌(ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

در ابتدای این دیدار کارگران، در محضر رهبر انقلاب همخوانی داشتند.

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار کارگران فرمود: رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پُر می‌شود.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از بیانات‌شان گفت: تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید، وظیفه مهم مسئولین است.

آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان فرمودند: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند؛ معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از فرمایشات‌شان افزود: یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند؛ نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

آیت‌الله خامنه‌ای گفت: تحریم‌ها ملت ایران را از پا درنمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌ است؛ این روحیه را باید تقویت کرد. 

رهبر انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد. 

آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به لزوم رسیدگی به امنیت شغلی کارگران گفت: امنیت شغلی، اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است؛ امنیت شغلی از وظایف مسئولین است؛ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلی کارخانه‌های بزرگ شدیم، به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه‌های تعطیل‌شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند. 

حجم ویدیو: 11.41M | مدت زمان : 00:01:23
منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها