|

درگیری با قمه و شمشیر در بیمارستان قائم‌شهر/ ویدئو

با ورود پلیس، درگیری و نزاع در بیمارستان قائمشهر پایان یافت.

درگیری با قمه و شمشیر در بیمارستان قائم‌شهر/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، افرادی که با قمه و شمشیر در یکی از مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان قائم شهر با یکدیگر درگیر شده بودند، بازداشت شدند.

با ورود پلیس، درگیری و نزاع در بیمارستان قائمشهر پایان یافت و متهمان که از اوباش و اراذل بودند، دستگیر شدند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید موسی حسینی؛ جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از بازداشت چند اراذل و اوباش و عوامل نزاع و درگیری در یک بیمارستان در «قائم شهر» خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران بیان کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت پلیسی 110 استان شب جمعه «18 اسفندماه»، مبنی بر وقوع نزاع و درگیری چند اراذل و اوباش در یکی از مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران گشت انتظامی شهرستان با حضور سریع و به موقع در محل حادثه؛ در بخش اورژانس این مرکز درمانی و در بررسی اولیه دریافتند، تعدادی اراذل و اوباش، به علت اختلافات قبلی با قمه و شمشیر با یکدیگر درگیر و ضمن ایجاد اخلال در نظم بیمارستان، موجب تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح برخی افراد شدند.   

سردار حسینی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و حضور به موقع و ضربتی پلیس در صحنه، از دستگیری پنج متهم از اراذل و اوباش خبر داد و افزود: ماموران در ادامه موفق به کشف چندین قبضه سلاح سرد و آلات جرم شدند. 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها